10 April 2011, 00:03
Marc1970 schreef:Je kan alles van de K jet weglaten. Enige sensor die je nodig hebt op het blok is die voor olielampje en temp.
De A nokkensas is wat vlotter dan de as in de B21F-MPG, mag je zelf weten natuurlijk.
Hoe zit het met de choke is die handmatig of electrisch. Het upgraden van de nokken as kan altijd nog. Ik heb onderwijl op het forum gelezen dat de pomp in de tank kan blijven zitten maar dat de electrische pomp onder de auto thv de achterbank weg moet. Nu zit er op mijn motorblok thv de K-jet een blok metal met allemaal slangen van de injectie, ik neem aan dat het een mechanisch aan gedreven iets is en als ik het goed zie bij B21 carburatie blokken is dit afgedopt. Verstandig om dit natuurlijk bij mij ook te doen. Dan zit ik nog met de de injectoren in de kop hoe dicht ik die af.
Heb je enig idee wat ik kwijt ben als ik de K-jet vervang voor een inlaat met carburatie, want een complete B23A of B230 A motorblok lonkt ook wel nl.