23 December 2011, 16:33
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)
B18a wil niet op LPG, nieuwe verdamper maar geen succes
|
23 December 2011, 16:37
Top helemaal duidelijk, begint nu helaas alweer te miezeren dus morgen maar weer verder puzzelen.
Hou jullie op de hoogte. Nogmaals bedankt voor alle moeite.
23 December 2011, 17:07
Hij doet het!!!!!
De bedrading ben ik helemaal nagelopen en kon hier niets raars aan zien. Eigenlijk bleef alleen nog de afstelling over. Ik had de afstelling van de oude overgenomen (afsteller op oude helemaal indraaien en aantal slagen tellen en deze op de nieuwe ingesteld). Maar blijkbaar heeft de nieuwe toch een wat andere schroefdraad oid. Want na wat in en uitdraaien van de instellers was het moment daar, hij loopt :-) Nu dus nog laten afstellen voor de finetuning en eindelijk weer hobbelen.. Iemand nog een idee wat het verschil is tussen de twee afstelmoeren welke op de verdamper zitten, ÃÃntje is van koper de ander is kunststof Iedereen bedankt voor het meedenken en ik heb wederom veel geleerd, super!!! Thanks
28 December 2011, 22:10
opmerking bij het schema van Rob: zit er aan het safety relais niet ook nog een draad die om een bougiekabel geslagen dient te worden zodat het relais afvalt (na enkele seconden) als de motor is afgeslagen ook als het contact wel aanstaat?
28 December 2011, 22:17
Nee, die draad om de bobinekabe l is iets van vroeger.
Er gaat een draad vanaf het veiligheidsrelais direct naar de bobine. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|