Berichten: 1.726
Topics: 34
Lid sinds: Mar 2005
John242 schreef:De benzine injectoren zijn die gele dingen op het inlaatspruitstuk, (bij mijn B230 FB)
[img=http://img159.imageshack.us/img159/1220/cimg21587et.th.jpg]
Ja dan zat ik toch goed...
Maar benzine-injectoren doen toch niks als ik op LPG start??
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
nope,
denk toch eerder aan de benzinepomp, Roberto, en dan bedoel ik die dure achterin :roll: :roll: (150.-!)
kunt ook eens een ander brandstofmanagementdinges proberen, was bij mijn ( ex) GLT het geval, nieuwe erop en weer rijden
deze relais zitten op je rechtervoorspatbord, net voor de ruitewissermotor :lol:
als je het niet kunt vinden
GEBRUIK JE TOCH GEWOON JE TOMTOM :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 1.726
Topics: 34
Lid sinds: Mar 2005
PP schreef:nope,
denk toch eerder aan de benzinepomp, Roberto, en dan bedoel ik die dure achterin :roll: :roll: (150.-!)
kunt ook eens een ander brandstofmanagementdinges proberen, was bij mijn ( ex) GLT het geval, nieuwe erop en weer rijden
deze relais zitten op je rechtervoorspatbord, net voor de ruitewissermotor :lol:
als je het niet kunt vinden GEBRUIK JE TOCH GEWOON JE TOMTOM :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Als het de dure benzinepomp is moet ik nog steeds op LPG kunnen rijden, want die heeft er verder niks mee te maken....
Brandstofmanagementdinges is ook vervangen maar hielp niks.....
En als het zo door gaat heb ik weinig meer aan een TOMTOM want dan vliegt ie de deur uit en ga ik weer lekker treinen ^&*^-auto's
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
wil je GLT wel over nemen voor minder :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 1.846
Topics: 49
Lid sinds: Apr 2005
Dude, ik leef met je mee......K-zooi.
Succes met de speurtocht.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Berichten: 1.726
Topics: 34
Lid sinds: Mar 2005
PP schreef:wil je GLT wel over nemen voor minder :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Je weet de prijs, of een mooie 940 sedan op LPG
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Berichten: 1.726
Topics: 34
Lid sinds: Mar 2005
Sander van Buiten schreef:Dude, ik leef met je mee......K-zooi.
Succes met de speurtocht.
Thanx..... Heb gelukkig nog de 142 voor de deur staan
Altijd makkelijk.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
ik heb met mijne wel eens dat de zekering van de brandstofpomp slecht kontakt maakt, dan ligt de hele injectie en ontsteking eruit... Ik weet niet hoe dat bij een glt geregeld is....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
Als ik het hele verhaal (incl. geschiedenis) zo lees, denk ik ook aan een electrische storing. Dus begin idd maar eens bij je zekeringenkast en werk systematisch naar het eind. :twisted:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986