Berichten: 726
Topics: 9
Lid sinds: Jul 2009
Zo autotje met een paar extra pk'tjes

...zie kenteken
Ik kijk weer uit naar je updates iig!
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
vooruit dan maar..
..de matten er uit..
"buurman..? hoe heet ook alweer die kennis met dat lastoestel..?"
..ik wilde eigenlijk alleen de tunnel aanpassen..
Wat is nou wijsheid, alles uit de 144 slijpen en overzetten..?
..een rechte stoel erbij gehaald, bij thuiskomst is het er eentje voor een 2deurs auto met verstelbare lende steun.. hoeft er nog even niet in..
Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009
Zozo. Zo stond hij er gister niet bij! Ziet er niet zo fris uit helaas :eek: en is dat nou pur in die hoek?
Gelukkig zijn al die plaatjes te koop in de goeie vorm. mochten die van de groene niet meer in de juiste vorm zijn.
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
13 August 2013, 00:29
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 August 2013, 00:32 door Jambon.)
tja.. ff adem halen, morgen de voorruit dicht tapen, lekker laten drogen (het ventileert immers lekker zo..) (dus ventilatie is geen issue meer..) (:tongue

..
feitelijk de boel leeg gehaald en meteen in de container gekieperd, om te zien wat er moet gebeuren, wat ik nodig heb van de 144.. korte metten nu
verder de
"planning" volgen..
Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
frox schreef:Zozo. Zo stond hij er gister niet bij! Ziet er niet zo fris uit helaas :eek: en is dat nou pur in die hoek?
Een brabo zei ooit tegen mij; 'Als ge 't nit meer wit, gebruikt men pur of kit.'
Leuk project!
Groeten, Boele
Berichten: 6.729
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Roest ziet er op foto's vaak heftig uit. De bodem is zo te zien alleen vooraan rot, achteraan ziet het er nog best ok uit.
Mocht je het lassen willen uitstellen kan je de boel kaal rauzen en in de branthokorrux oid zetten.
Die plekken thv de kriksteunen hebben ze allemaal wel en is gelukkig goed bereikbaar en verkrijgbaar.
Ik zou eerst de tunnel afmeten en misschien gelijk erin maken. Als je de hele boel er in een keer uitzaagt ben raak je het overzicht kwijt.
Berichten: 1.392
Topics: 91
Lid sinds: Mar 2012
Jambon schreef:vooruit dan maar..
..de matten er uit..
![[Afbeelding: DSC_0015_zps0a75a250.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/DSC_0015_zps0a75a250.jpg)
wel grappig om te zien dat het roest in een hart vorm er uit is gevallen echte liefde voor de auto ?
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Boele schreef:Een brabo zei ooit tegen mij; 'Als ge 't nit meer wit, gebruikt men pur of kit.'
Leuk project!
...ja Boele, ik woon er maar deel de mening zeker niet.. overigens zijn het de vilten matten die als spons de boel hebben vast gehouden, dan is er geen houden aan ntl..
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Laurens Zondag schreef:wel grappig om te zien dat het roest in een hart vorm er uit is gevallen echte liefde voor de auto ?
[/align]
hmm.. rechts onderin het gat hangt de afwateringdop, eroverheen zat een stuk bitumen mat oid..
die locatie zal ik om te proberen als 1e doen, gewoon het deel uit de 144..
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
DopdeDouwer schreef:Roest ziet er op foto's vaak heftig uit. De bodem is zo te zien alleen vooraan rot, achteraan ziet het er nog best ok uit.
Mocht je het lassen willen uitstellen kan je de boel kaal rauzen en in de branthokorrux oid zetten.
Die plekken thv de kriksteunen hebben ze allemaal wel en is gelukkig goed bereikbaar en verkrijgbaar.
Ik zou eerst de tunnel afmeten en misschien gelijk erin maken. Als je de hele boel er in een keer uitzaagt ben raak je het overzicht kwijt.
zeker Dobbert, de tunnel gaat eerst, want dat was de bedoeling, dan kan de motor met alles over en kan ie gewoon rijden. Eigenlijk alleen het stuk tunnel wat anders is dan deze, want het zal zoals alles bij deze dozen op elkaar geënt..