Nou, het kortstondige avontuur met de petrol-groene 245 is weer voorbij.
1 maand gehad en al 4000km mee gereden.
Reed prima hoor, alleen met die afstanden is lpg of diesel wat voordeliger.
Ben geen diesel-man (onbekend maakt onbemind) , maar liep tegen iets aan wat ik niet kon laten staan.
En daarbij had ik heel snel iets nodig.
Nu dus een '91-er 245 D24 gekocht met 400.000 op de teller.
Wel iets slomer dan een benzine/lpg auto (damn, wat is dat traag.....) maar als ie eenmaal op stoom is, dan trekt ie lekker door.
Is natuurlijk geen vergelijk met mijn 197pk D5, maar wel een lekker geluid.
Van origine in Duitsland geleverd als zogeheten "Family Edition" (weet nou niet echt wat er speciaal family aan is)
Koplampwissers, geen electrische ramen, damn, 4 speakers (geen radio...) stevige donkere bekleding (vrouw ook weer blij), hemel en kaartenbakken heel, koplampen in hoogte verstelbaar, Monroe Ride Levellers (net geprobeerd, werkt goed!), trekhaak en een hoop chroom rondom.
Nu nog een paar Corona's of Scorpiussen, en dan is ie wel af.
Komende tijd maar eens 6000km/maand mee tuffen, kijken hoe hij het houdt.
1 maand gehad en al 4000km mee gereden.
Reed prima hoor, alleen met die afstanden is lpg of diesel wat voordeliger.
Ben geen diesel-man (onbekend maakt onbemind) , maar liep tegen iets aan wat ik niet kon laten staan.
En daarbij had ik heel snel iets nodig.
Nu dus een '91-er 245 D24 gekocht met 400.000 op de teller.
Wel iets slomer dan een benzine/lpg auto (damn, wat is dat traag.....) maar als ie eenmaal op stoom is, dan trekt ie lekker door.
Is natuurlijk geen vergelijk met mijn 197pk D5, maar wel een lekker geluid.
Van origine in Duitsland geleverd als zogeheten "Family Edition" (weet nou niet echt wat er speciaal family aan is)
Koplampwissers, geen electrische ramen, damn, 4 speakers (geen radio...) stevige donkere bekleding (vrouw ook weer blij), hemel en kaartenbakken heel, koplampen in hoogte verstelbaar, Monroe Ride Levellers (net geprobeerd, werkt goed!), trekhaak en een hoop chroom rondom.
Nu nog een paar Corona's of Scorpiussen, en dan is ie wel af.
Komende tijd maar eens 6000km/maand mee tuffen, kijken hoe hij het houdt.