20 December 2010, 22:18
Vandaag mijn nieuwe turbo opgehaald ;D bedankt Carlo!!!!!top
Standaard turbo toch wel erg standaard :
Jullie hebben me overtuigd met de K as.
Nu nog even de K uit de wagen van mijn vrouw halen :
Uit bijna alles wat ik kon vinden bleek dat de K as het best geschikt was voor een carburateur blok en met de juiste carburateur 2 x 38mm
gaat hij echt als een speer, rij je met gemak een lpt 940 zoek
Als je 100 km rijd en terugschakelt naar z'n 4 en geeft gas .........lekkerr
Maar ook bij de wagen van mijn vrouw gaat er een ander blok in een b230fb, ook geen kat plicht
Het b230k blok gaat er dus uit en in de verkoop, gaat de standaard S as weer in dus
Ga me maar eens bezig houden met het maken van een uitlaatspruitstuk, standaard ding is gescheurd en toch wel klein voor zo'n t4.
Maak hem van gewoon staal vind rvs wel mooi maar gaat toch verkleuren en vind ik persoonlijk niet geschikt voor een uitlaatspruitstuk.
Heb trouwens geen tig apparaat dus de keuze is snel gemaakt.
Ik zal morgen een paar foto's van het fk blok maken.
Standaard turbo toch wel erg standaard :

Jullie hebben me overtuigd met de K as.
Nu nog even de K uit de wagen van mijn vrouw halen :

Uit bijna alles wat ik kon vinden bleek dat de K as het best geschikt was voor een carburateur blok en met de juiste carburateur 2 x 38mm
gaat hij echt als een speer, rij je met gemak een lpt 940 zoek

Als je 100 km rijd en terugschakelt naar z'n 4 en geeft gas .........lekkerr
Maar ook bij de wagen van mijn vrouw gaat er een ander blok in een b230fb, ook geen kat plicht
Het b230k blok gaat er dus uit en in de verkoop, gaat de standaard S as weer in dus

Ga me maar eens bezig houden met het maken van een uitlaatspruitstuk, standaard ding is gescheurd en toch wel klein voor zo'n t4.
Maak hem van gewoon staal vind rvs wel mooi maar gaat toch verkleuren en vind ik persoonlijk niet geschikt voor een uitlaatspruitstuk.
Heb trouwens geen tig apparaat dus de keuze is snel gemaakt.
Ik zal morgen een paar foto's van het fk blok maken.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard