15 January 2008, 18:02
Peter Timmer schreef:Wat een getob, Rob
Maar het rijmt wel!
Heren, bedankt. Gisteren en vandaag in ieder geval geen problemen gehad.
(Het voordeel is wel dat ik niets hoefde te betalen bij de garage...)
Hij doet het niet... [geen vonk]
|
15 January 2008, 18:02
Peter Timmer schreef:Wat een getob, Rob Maar het rijmt wel! Heren, bedankt. Gisteren en vandaag in ieder geval geen problemen gehad. (Het voordeel is wel dat ik niets hoefde te betalen bij de garage...)
15 January 2008, 22:16
Rob,
Ik heb liever tweemaal voordeel, weinig betalen, maar probleem definitief opgelost. in ieder geval nogmaals veel sterkte
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
15 January 2008, 23:40
Ik had eerlijk gezegd zelfs liever dat er iets duurs kapot was. Maar goed, men kan niet alles hebben.
16 January 2008, 07:58
Storing zoeken is toch eigenlijk alleen maar wat voor de eigenaar. Als je het probleem op wil sporen. In Dordt zit ook een prachtige electronicazaak. Koop een voltmeter met 2 steekverbindingen die je gewoon los in de auto kan hangen.
Plaats deze op de zekering van de ontsteking/ of op het relais in kwestie... Relais zou ik sowieso openmaken en de contactpunten schoonmaken.
[img][/img]
16 January 2008, 17:10
Bedankt voor de tip, Marc, maar als ik zelf zulke handelingen ga verrichten, dan gaan er echt dingen kapot...
9 May 2012, 12:08
Ik weet:dit is een heel oud topic, maar hoe is het uiteindelijk afgelopen?
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|