27 December 2009, 12:48
Warmloop regelaar is niet uit te schakelen.
Het is een mechanische druk regelaar ...
Als je niets te doen hebt .... demonteer de rubberen balg onder het inlaat spruitstuk.
Hier onder zit een ronde alu schijf (rond 80 ongeveer), deze moet mooi vlak zijn, en bovenin het rechte vlak zitten (onder de taps toelopende venturi).
Ook kun je deze schijf optillen en bovenaan loslaten.
Hij moet zonder horten en stoten bewegen en niet stroef lopen ... beetje weerstand bij optillen mag geloof ik ...
Het is een mechanische druk regelaar ...
Als je niets te doen hebt .... demonteer de rubberen balg onder het inlaat spruitstuk.
Hier onder zit een ronde alu schijf (rond 80 ongeveer), deze moet mooi vlak zijn, en bovenin het rechte vlak zitten (onder de taps toelopende venturi).
Ook kun je deze schijf optillen en bovenaan loslaten.
Hij moet zonder horten en stoten bewegen en niet stroef lopen ... beetje weerstand bij optillen mag geloof ik ...
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......