26 December 2009, 13:53
Tja..
Hij starte zelfs nog toen ik wilde wegrijden. daarna ging het ineens mis.
Die distributieriem lijkt mij wel het allerlaatste waar je naar zou kijken, is dan ook wel heel toevallig.
Ik heb 'm toch maar even bekeken, maar hij ziet er verder nog goed uit. Ook voldoende spanning er op.
De EGR was al losgekoppeld, maar de slang uit het inlaatspruitstuk zag ik nu was niet (meer) afgedopt. Nu hoeft dat geen probleem te zijn. En ik kan mij ook niet herinneren of dat altijd al zo was. Ik heb er voor het gemak maar een bout in gedraaid maar dat hielp ook niets.
Tja.... zal nu wel weer natte bougies hebben, dat helpt ook niet.
nog ideetjes ?
Hij starte zelfs nog toen ik wilde wegrijden. daarna ging het ineens mis.
Die distributieriem lijkt mij wel het allerlaatste waar je naar zou kijken, is dan ook wel heel toevallig.
Ik heb 'm toch maar even bekeken, maar hij ziet er verder nog goed uit. Ook voldoende spanning er op.
De EGR was al losgekoppeld, maar de slang uit het inlaatspruitstuk zag ik nu was niet (meer) afgedopt. Nu hoeft dat geen probleem te zijn. En ik kan mij ook niet herinneren of dat altijd al zo was. Ik heb er voor het gemak maar een bout in gedraaid maar dat hielp ook niets.
Tja.... zal nu wel weer natte bougies hebben, dat helpt ook niet.
nog ideetjes ?
245 turbo uit 1983, 245GL uit 1992, ............DS3 uit 2011...
voorheen: 130 uit 1968
voorheen: 130 uit 1968