30 July 2007, 10:47
Bij mijn auto is ook het alarm er uitgehaald, maar het stomme daarvan is dat als de auto niet via de bestuurdersdeur van de centrale vergrendeling wordt gehaald hij absoluut niet wil starten, startmotor draait niet rond, helemaal niets noppes nada.
Ben je wel ff aan het zoeken hoe dat komt.
Uiteindelijk met het boerenverstand erachter gekomen.
Wel grappig al je vrouw of dochter dit overkomt en die dan(in paniek) bellen met hij doet het niet meer, als je dan een simpel antwoord geeft doe ff. de bestuurdersdeur open en dicht met de sleutel en probeer het dan nog eens, dan hoor figuurlijk de ogen rollen.
Nu laat ik het maar even zo is een mooie "beveilging", maar ik moet dit nog verder uitzoeken en alle oude draden verwijderen om storingen in de toekomst te voorkomen.
Ben je wel ff aan het zoeken hoe dat komt.
Uiteindelijk met het boerenverstand erachter gekomen.
Wel grappig al je vrouw of dochter dit overkomt en die dan(in paniek) bellen met hij doet het niet meer, als je dan een simpel antwoord geeft doe ff. de bestuurdersdeur open en dicht met de sleutel en probeer het dan nog eens, dan hoor figuurlijk de ogen rollen.
Nu laat ik het maar even zo is een mooie "beveilging", maar ik moet dit nog verder uitzoeken en alle oude draden verwijderen om storingen in de toekomst te voorkomen.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import