23 January 2007, 22:41
twannie schreef:Dit komt me heel bekend voor! Als ik bij het starten de benzinepomp niet even kort hoor zoemen dan weet ik al dat zekering nr 6 het heeft begeven.....bij mij was een lekkage bij de voorruit de reden van een vochtig zekeringkastje.
mijn 240 heeft niet dat de benzinepomp van te voren even draait, een teken van een langzaam kapot gaande ECU >

Bij mij is zekering 6 ook altijd reden van slecht starten. Ik heb al lang geleden gekeken naar de Conrad zekeringkastjes, maar ze passen volgens mij niet op de standaard plek... ik wil niet de hele boel gaan verbouwen voor wat zekeringen...
Of misschien de 6 belangrijkste/hoog belastte zekeringen verplaatsen naar zon beter kastje van conrad....
Je hebt ook lossen zekeringhouders die maar een zekering houden, die zitten 'in-line' in de kabel. Misschien kijk ik daar eens naar
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni