9 December 2020, 11:32
Ik bedoelde vooral op LPG rijden idd, nu aangepast. Snap dat je dat zo veel mogelijk doet, doe het zelf ook. Maar zou het zelf zonde vinden om iets te repararen waarvan ik weet dat ik het nauwelijks gebruik en vooral dat ik het in de komende maanden weer ga vernielen.
Rijk lopen kun je idd wel ruiken (de mijne stinkt naar benzine), is te meten aan het verbruik, maar het best is om gewoon even je CO te laten meten.
Schakelt je benzineafsluiter wel goed en doet je benzinepomp het nog een beetje? Die moeten het wel fatsoenlijk doen om je lege benzineleidinkje en vlotter vol te krijgen. Start hij wel op benzine als je hem op benzine rijdend hebt uitgezet?
Rijk lopen kun je idd wel ruiken (de mijne stinkt naar benzine), is te meten aan het verbruik, maar het best is om gewoon even je CO te laten meten.
Schakelt je benzineafsluiter wel goed en doet je benzinepomp het nog een beetje? Die moeten het wel fatsoenlijk doen om je lege benzineleidinkje en vlotter vol te krijgen. Start hij wel op benzine als je hem op benzine rijdend hebt uitgezet?
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km