29 January 2019, 11:42
OK, heb de temperatuursensor (de zwarte met 2 pinnetjes) vervangen voor een eenzelfde maar dan nieuw (Bosch sensor, toch maar origineel gekocht).
Verbruik is nu met 100 KPU op de snelweg richting 1 op 9. Dat is al heel wat beter. Helaas laat mijn OD van de M46 het afweten, dat is een ander verhaal, maar dus met 3000rpm op de snelweg. Ik ga de temp sensor nog meten op de pinnen bij de ECU (5 en 13) om te checken of de weerstand goed is (en vooral: de draden van de draadboom geen sluiting maken). Tevens zou ik graag een keer de koude start injector lospakken, maar dan heb ik een blindplaatje nodig. Tzt komt dat wel. Nu eerst de hemel vervangen pffff!
Verbruik is nu met 100 KPU op de snelweg richting 1 op 9. Dat is al heel wat beter. Helaas laat mijn OD van de M46 het afweten, dat is een ander verhaal, maar dus met 3000rpm op de snelweg. Ik ga de temp sensor nog meten op de pinnen bij de ECU (5 en 13) om te checken of de weerstand goed is (en vooral: de draden van de draadboom geen sluiting maken). Tevens zou ik graag een keer de koude start injector lospakken, maar dan heb ik een blindplaatje nodig. Tzt komt dat wel. Nu eerst de hemel vervangen pffff!