13 December 2018, 23:19
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 December 2018, 23:20 door Marc1970.)
Ja hang de injector eens in een potje (wel de ontsteking even saboteren) en kijk of ie wat levert tijdens het starten. Dit is de extra benzine die nodig voor een koude start, vergelijkbaar met een choke.
Vermoedelijk doet ie dus niks, dan kan je de injector eens loshalen en laten openen met 12V op de pinnen en met een klein lampje ertussen als weerstand (om de stroom te temperen) en dan kan je ook meteen de elektra in de injector controleren. En dan wat benzine erin gieten en doorblazen met perslucht. Tegen de richting in. Er zit een gaasfiltertje in waarschijnlijk.
Motronic gebruikt veel dezelfde componenten als LH maar de ontsteking en injectie zijn geintegreerd in ene ECU schijnt.
Vermoedelijk doet ie dus niks, dan kan je de injector eens loshalen en laten openen met 12V op de pinnen en met een klein lampje ertussen als weerstand (om de stroom te temperen) en dan kan je ook meteen de elektra in de injector controleren. En dan wat benzine erin gieten en doorblazen met perslucht. Tegen de richting in. Er zit een gaasfiltertje in waarschijnlijk.
Motronic gebruikt veel dezelfde componenten als LH maar de ontsteking en injectie zijn geintegreerd in ene ECU schijnt.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969