15 February 2016, 20:27
@Jerry:
Het zou heel goed kunnen dat dit het probleem is. Dat zou ook logisch zijn, aangezien de bobine dus niet over de min schakelt dus. Echter, ik heb op een aantal (weet zo even niet meer welke) pins contact met massa.
Kan het zitten in een niet aangesloten brandstofpomp (omdat ik deze extern aan wil sluiten)? De dikke rood/gele draad staat nu bij de zekeringkast geen stroom op (heel weinig in ieder geval) en deze draad loopt van de zekerkast naar een rechthoekige zespolige stekker. Aan deze stekker heb ik nu dus niks hangen. Ik heb het eea gelezen over deze draad (3- FAT yellow/red wire, the wiring diagram says fuse #6, but you can use any fused switched 12v source. Hook this up to switched +12v at the fuse box- Ideally where KJET used to power the fuel pump) maar ik snap niet helemaal wat ze hiermee willen.
Het zou heel goed kunnen dat dit het probleem is. Dat zou ook logisch zijn, aangezien de bobine dus niet over de min schakelt dus. Echter, ik heb op een aantal (weet zo even niet meer welke) pins contact met massa.
Kan het zitten in een niet aangesloten brandstofpomp (omdat ik deze extern aan wil sluiten)? De dikke rood/gele draad staat nu bij de zekeringkast geen stroom op (heel weinig in ieder geval) en deze draad loopt van de zekerkast naar een rechthoekige zespolige stekker. Aan deze stekker heb ik nu dus niks hangen. Ik heb het eea gelezen over deze draad (3- FAT yellow/red wire, the wiring diagram says fuse #6, but you can use any fused switched 12v source. Hook this up to switched +12v at the fuse box- Ideally where KJET used to power the fuel pump) maar ik snap niet helemaal wat ze hiermee willen.