8 February 2014, 20:38
Ha, denk je alles gecontroleerd te hebben. Ik kwam er vanmiddag achter dat er een dubbele o-ring onder de temperatuurcompensator is geplaatst. Eentje is gescheurd (de originele) en zou dus voor luchtlekkage kunnen zorgen, de andere is een maatje kleiner en is helemaal "in" de carburateur gedrukt. De temperatuurcompensator sloot dus ook niet strak aan op de carburateur.
Kan dit het zijn geweest? Ik ontdekte verder nog een kras onder de gasklep door, maar die was niet heel diep dus je zou zeggen dat dat niets uitmaakt...
Kan dit het zijn geweest? Ik ontdekte verder nog een kras onder de gasklep door, maar die was niet heel diep dus je zou zeggen dat dat niets uitmaakt...
1981 Volvo 343 2.0 GLS, 1981 Volvo 345 2.0 GLS, 1983 Volvo 360 2.0 GLS sedan, 1990 Volvo 460 1.7 GLEi, 1990 Volvo 940 2.3 GL