28 October 2013, 21:54
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28 October 2013, 23:35 door Dopski.)
hey dennis weet niet of je nog naar het sleepoog probleem hebt gekeken maar heb net even onder mn donor wagen gekeken en het volgende eigenlijk gezien.
de gt heeft 2 sleep ogen 1 waar die bij de 240 altijd zit en 1 waar hij net achter de luchtskoop zit zeg maar heb er geprobeert wat foto's van te maken maar het is niet zo heel erg licht meer buiten.
[ATTACH=CONFIG]1486[/ATTACH]
dit is als je door het luchtgat van de gt spoiler kijkt aan de passagiers zeiden
[ATTACH=CONFIG]1489[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1490[/ATTACH]
is niet een beste kwaliteit foto's maar dit is vanaf de onderkant genomen
weet niet of je er iets mee kan om voor jezelf wat te maken maar dan weet je in iedergeval hoe het origneel gezeten heeft
BERICht voor de moderators even de thumbnails verwijderen svp mij lukt et niet meer
de gt heeft 2 sleep ogen 1 waar die bij de 240 altijd zit en 1 waar hij net achter de luchtskoop zit zeg maar heb er geprobeert wat foto's van te maken maar het is niet zo heel erg licht meer buiten.
[ATTACH=CONFIG]1486[/ATTACH]
dit is als je door het luchtgat van de gt spoiler kijkt aan de passagiers zeiden
[ATTACH=CONFIG]1489[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1490[/ATTACH]
is niet een beste kwaliteit foto's maar dit is vanaf de onderkant genomen
weet niet of je er iets mee kan om voor jezelf wat te maken maar dan weet je in iedergeval hoe het origneel gezeten heeft
BERICht voor de moderators even de thumbnails verwijderen svp mij lukt et niet meer
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[/URL]