15 August 2013, 22:14
Als je motor is uitgevallen is ie daarna wel gelijk weer te starten? Of moet je een poosje wachten tot ie weer wat is afgekoeld ??
Luchtbellen in je reservoir zijn vaak een slecht voorteken........
Je kunt wel laten controleren of er CO2 in je koelvloeistof zit. De betere garages kunnen dat met een handig apparaatje.
Verder is benzinedruk belangrijk voor het goed functioneren van je brandstofsysteem.
Het zou kunnen zijn dat de retourdruk van je warmdraairegelaar te hoog is bij warme motor. Hierdoor is het mengsel te arm.Meten is weten!
CO iets opschroeven kan ook wel eens helpen.
Hieronder nog een tabel voor diagnose:
![[Afbeelding: 106Schermafbeelding_2013_.png]](http://www.freebits.nl/images/106Schermafbeelding_2013_.png)
Deze tabel staat in greenbook TP11121-3
Het hele boek is hier te vinden:
https://www.google.nl/#bav=on.2,or.r_qf....p11121+pdf
Gewoon logisch een aantal zaken afturven, dan kom je er vanzelf !
Groet,
Hans
Luchtbellen in je reservoir zijn vaak een slecht voorteken........
Je kunt wel laten controleren of er CO2 in je koelvloeistof zit. De betere garages kunnen dat met een handig apparaatje.
Verder is benzinedruk belangrijk voor het goed functioneren van je brandstofsysteem.
Het zou kunnen zijn dat de retourdruk van je warmdraairegelaar te hoog is bij warme motor. Hierdoor is het mengsel te arm.Meten is weten!
CO iets opschroeven kan ook wel eens helpen.
Hieronder nog een tabel voor diagnose:
![[Afbeelding: 106Schermafbeelding_2013_.png]](http://www.freebits.nl/images/106Schermafbeelding_2013_.png)
Deze tabel staat in greenbook TP11121-3
Het hele boek is hier te vinden:
https://www.google.nl/#bav=on.2,or.r_qf....p11121+pdf
Gewoon logisch een aantal zaken afturven, dan kom je er vanzelf !
Groet,
Hans
The brick is flying again (Volvo 245 Turbo 1985, Suzuki GS850G, Zundapp GTS 529-029