5 June 2012, 18:10
Dat van die gaschoke kan je proberen over te slaan. Zo kan je kan op bevriezen van je verdamper voorkomen.
Continue doorstarten heeft ook weinig zin, als je merkt dat hij na 2-3 slagen nog niet loopst stoppen en opnieuw proberen. (als de vlotterkamer leeg is duurt de eerste keer op benzine starten misschien wel wat langer).
Ik speel juist wel een beetje met het gaspedaal tijdens het starten op LPG. De originele choke heb je ook een stukje uitgetrokken? Of gebruik je die niet?
4 dagen is in sommige gevallen de actieradius van de LPG tank...
Continue doorstarten heeft ook weinig zin, als je merkt dat hij na 2-3 slagen nog niet loopst stoppen en opnieuw proberen. (als de vlotterkamer leeg is duurt de eerste keer op benzine starten misschien wel wat langer).
Ik speel juist wel een beetje met het gaspedaal tijdens het starten op LPG. De originele choke heb je ook een stukje uitgetrokken? Of gebruik je die niet?
4 dagen is in sommige gevallen de actieradius van de LPG tank...