19 March 2012, 11:38
Bedankt allemaal, de problemen zijn opgelost!
Niet starten had te maken met een ontbrekend boutje waarmee het vlotterhuis aan de carb vastzit; valse lucht dus.. dit verklaart de lage co waarde bij de akp meting.
Bij Volvo van Vliet in Leidschendam hebben ze me heel goed geholpen, vooral met de montage van een nieuw O-ringetje bovenop de vlotternaald; daar is namelijk speciaalgereedschap voor nodig. Nu lekt de ATF olie niet meer weg, dat zal ook wel enige mate schelen denk.
Verder de bobine nagelopen en die bleek een flauwe, gelige vonk te maken. Vervangen voor een nieuwe een even het gaspedaal door de bodem heen getrapt op een ,eeg stuk snelweg: hij trekt zo door naar 170 dus dat zit ook weer snor.
Nogmaals bedankt voor de bruikbare tips
Niet starten had te maken met een ontbrekend boutje waarmee het vlotterhuis aan de carb vastzit; valse lucht dus.. dit verklaart de lage co waarde bij de akp meting.
Bij Volvo van Vliet in Leidschendam hebben ze me heel goed geholpen, vooral met de montage van een nieuw O-ringetje bovenop de vlotternaald; daar is namelijk speciaalgereedschap voor nodig. Nu lekt de ATF olie niet meer weg, dat zal ook wel enige mate schelen denk.
Verder de bobine nagelopen en die bleek een flauwe, gelige vonk te maken. Vervangen voor een nieuwe een even het gaspedaal door de bodem heen getrapt op een ,eeg stuk snelweg: hij trekt zo door naar 170 dus dat zit ook weer snor.
Nogmaals bedankt voor de bruikbare tips