12 February 2012, 21:59
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 February 2012, 22:07 door Marc1970.)
Doormeten met alle stekkers eraf. Op een Bosch bobine heten de pinnen 1 en 15, maar - en + kan ook. Die bobine die ik had, gaf milde startproblemen en hield ermee op als-ie warm werd op de snelweg, en dan nog redelijk onvoorspelbaar.
Dit ging in korte tijd van lichte ergernis naar totale ramp.
De condensator kan je niet meten, gewoon vervangen. Dingetje van niks, als-ie mankeert ga je dat merken aan de puntjes, die slijten veel harder. En de vonk wordt slechter.
http://www.vomd.nl/index.php?main_page=i...ilter_id=0
Dit ging in korte tijd van lichte ergernis naar totale ramp.
De condensator kan je niet meten, gewoon vervangen. Dingetje van niks, als-ie mankeert ga je dat merken aan de puntjes, die slijten veel harder. En de vonk wordt slechter.
http://www.vomd.nl/index.php?main_page=i...ilter_id=0
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969