9 February 2012, 23:57
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 February 2012, 00:00 door Marc1970.)
De boeken van Volvo zijn vele malen duidelijker als alle andere bij elkaar (wel in het Engels). Andere boeken knippen en plakken maar wat uit de Volvo boeken.
Jammergenoeg is de montage van de choke-schijf zelfs in Volvo TP11740 niet zo heel duidelijk, maar als je het ding voor je hebt liggen, zal je er vast wel wat meer van begrijpen. Maar als ik het zo bekijk komt de halvemaanvormige opening aan de onderkant bij de B21A (plaatje C63 op p. 58).
Als de motor (eenmaal warm) normaal loopt is er niks aan de hand met de carb, dit is een simpel ding ondanks alle zelfst. naamw. en hij stopt er echt niet mee boven de 100.
Als je de riem zo overgezet hebt als je hem aantrof, kan je heel goed de originele fout uit Zweden hebben gekopieerd. Toen ik de riem er eens verkeerd op had gezet, wilde de auto niet harder als 110 maar hij sloeg niet af. Hij reageerde gewoon niet meer op meer gasgeven.
Jammergenoeg is de montage van de choke-schijf zelfs in Volvo TP11740 niet zo heel duidelijk, maar als je het ding voor je hebt liggen, zal je er vast wel wat meer van begrijpen. Maar als ik het zo bekijk komt de halvemaanvormige opening aan de onderkant bij de B21A (plaatje C63 op p. 58).
Als de motor (eenmaal warm) normaal loopt is er niks aan de hand met de carb, dit is een simpel ding ondanks alle zelfst. naamw. en hij stopt er echt niet mee boven de 100.
Als je de riem zo overgezet hebt als je hem aantrof, kan je heel goed de originele fout uit Zweden hebben gekopieerd. Toen ik de riem er eens verkeerd op had gezet, wilde de auto niet harder als 110 maar hij sloeg niet af. Hij reageerde gewoon niet meer op meer gasgeven.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969