9 February 2012, 22:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 9 February 2012, 22:47 door sieko.)
Ok, bedankt!
Dus: Gedemonteerd kon er geen vacuum ontstaan en dat verklaart waarom er uit het toevoer gaatje geen benzine kwam.. toch?
En als ik het plaatje straks weer monteer dan moet de reeks gaatjes voor het kanaal komen staan dat in open verbinding staat met de vlotterkamer en de twee sleuven bovenop elkaat (dat zit dus kennelijk toch verkeert om)
U raad mij een werkplaatshandboek aan maar ik worstel ondertussen al aardig met mijn Wolters/Kluwer Volvo vraagbaak. Er wordt daarin uitgelegd hoe je het mengsel rijker maakt met speciaalgereedschap, voor als afstelling met de zaterdagochtendschroef geen soelaas bied. Ik lezen dus, maar zodra het over carburateurs gaat wordt er plotseling gestrooid met zelfstandig naamwoorden waar ik nog nooit eerder van hoorde maar die kennelijk allemaal in de carburateur verscholen zitten en afstelbaar zijn: spindelas, brugstuk, pasmal
Thans wordt er vanuit gegaan dat zich onder de vlotterkamer een plug bevind waar je speciaalgereedschap nr2895 doorheen moet steken maar die plug is er niet.
-Kan ik op het oog op enige wijze vaststellen of de naald correct staat afgesteld? In ruststand steekt hij nu niet het buisje uit dat van bovenaf de vlotterkamer insteekt.
-Is deze 'inwendige operatie' ook zonder het aanbevolen gereedschap te doen of zijn ze noodzakelijk?
Dus: Gedemonteerd kon er geen vacuum ontstaan en dat verklaart waarom er uit het toevoer gaatje geen benzine kwam.. toch?
En als ik het plaatje straks weer monteer dan moet de reeks gaatjes voor het kanaal komen staan dat in open verbinding staat met de vlotterkamer en de twee sleuven bovenop elkaat (dat zit dus kennelijk toch verkeert om)
U raad mij een werkplaatshandboek aan maar ik worstel ondertussen al aardig met mijn Wolters/Kluwer Volvo vraagbaak. Er wordt daarin uitgelegd hoe je het mengsel rijker maakt met speciaalgereedschap, voor als afstelling met de zaterdagochtendschroef geen soelaas bied. Ik lezen dus, maar zodra het over carburateurs gaat wordt er plotseling gestrooid met zelfstandig naamwoorden waar ik nog nooit eerder van hoorde maar die kennelijk allemaal in de carburateur verscholen zitten en afstelbaar zijn: spindelas, brugstuk, pasmal

Thans wordt er vanuit gegaan dat zich onder de vlotterkamer een plug bevind waar je speciaalgereedschap nr2895 doorheen moet steken maar die plug is er niet.
-Kan ik op het oog op enige wijze vaststellen of de naald correct staat afgesteld? In ruststand steekt hij nu niet het buisje uit dat van bovenaf de vlotterkamer insteekt.
-Is deze 'inwendige operatie' ook zonder het aanbevolen gereedschap te doen of zijn ze noodzakelijk?