23 January 2011, 20:57
Dat klepje kun je het beste controleren door hem eruit te draaien, massa te laten maken en dan de wagen op contactzetten. Het naaldje moet nu bewegen. Doet 'ie dat, kun je dat van het lijstje afstrepen. Doet 'ie dat niet, heb je waarschijnlijk de oorzaak.
Voor het afstellen van het CO heb je speciaal gereedschap nodig. De afstelling van de gasklep weet ik wel, maar alleen voor de B19 uit een 300-serie.
Maar misschien is het sowieso handig om ergens een Haynes Manual of een vraagbaak (Olyslager, Olving) te scoren.
Voor het afstellen van het CO heb je speciaal gereedschap nodig. De afstelling van de gasklep weet ik wel, maar alleen voor de B19 uit een 300-serie.
Maar misschien is het sowieso handig om ergens een Haynes Manual of een vraagbaak (Olyslager, Olving) te scoren.
1981 Volvo 343 2.0 GLS, 1981 Volvo 345 2.0 GLS, 1983 Volvo 360 2.0 GLS sedan, 1990 Volvo 460 1.7 GLEi, 1990 Volvo 940 2.3 GL