20 December 2010, 14:24
Inmiddels even goed kunnen checken. De verdamper bevriest niet.
Toch heb ik het gevoel dat hij te weinig LPG krijgt zo in het begin.
Dubbele brandstof is het in elk geval niet. Bij een carburateur motor moet je eerst de vlotterkamer leeg rijden.
In geval van injectie stopt hij meteen met injecteren. Gecheckt door even een draad van een LPG afsluiter te halen en dan over te schakelen van benzine naar LPG. Hij valt dan meteen stil.
Zal de vacuumslang eens vervangen/checken.
Verder zal ik even kijken of ik het type verdamper kan achterhalen.
Wellicht heeft hij iets van een choke functie / afstelling.
Toch heb ik het gevoel dat hij te weinig LPG krijgt zo in het begin.
Dubbele brandstof is het in elk geval niet. Bij een carburateur motor moet je eerst de vlotterkamer leeg rijden.
In geval van injectie stopt hij meteen met injecteren. Gecheckt door even een draad van een LPG afsluiter te halen en dan over te schakelen van benzine naar LPG. Hij valt dan meteen stil.
Zal de vacuumslang eens vervangen/checken.
Verder zal ik even kijken of ik het type verdamper kan achterhalen.
Wellicht heeft hij iets van een choke functie / afstelling.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl