29 July 2007, 12:01
En??
Inmiddels bijna 2 wkn verder: heeft ie je nog in de steek gelaten?
Hij doet het niet... [geen vonk]
|
29 July 2007, 12:01
En??
29 July 2007, 12:55
Hij doet het nog! Straks weer fijn een stukje rijden.
30 July 2007, 10:47
Bij mijn auto is ook het alarm er uitgehaald, maar het stomme daarvan is dat als de auto niet via de bestuurdersdeur van de centrale vergrendeling wordt gehaald hij absoluut niet wil starten, startmotor draait niet rond, helemaal niets noppes nada.
Ben je wel ff aan het zoeken hoe dat komt. Uiteindelijk met het boerenverstand erachter gekomen. Wel grappig al je vrouw of dochter dit overkomt en die dan(in paniek) bellen met hij doet het niet meer, als je dan een simpel antwoord geeft doe ff. de bestuurdersdeur open en dicht met de sleutel en probeer het dan nog eens, dan hoor figuurlijk de ogen rollen. Nu laat ik het maar even zo is een mooie "beveilging", maar ik moet dit nog verder uitzoeken en alle oude draden verwijderen om storingen in de toekomst te voorkomen.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
30 July 2007, 17:03
Maar de centrale vergrendeling werkt toch alleen via de bestuurdersdeur?
30 July 2007, 18:18
bij mij ook, kunt 'm wel zonder sleutel op slot doen btw, met deurklink omhoog
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
31 July 2007, 12:36
Bij mij natuurlijk ook, maar dat schreef ik ook niet.
Ik meldde alleen maar dat als de auto geopend wordt via een andere deur en niet ontgrendeld wordt door de bestuurdersdeur, centrale vergrendeling, hij niet meer start. Dit zit dus in de bedrading van het oude alarmsysteem wat waarschijnlijk op de deurschakelaars werkt van de binnenverlichting. Dit moet ik dus nog eens uitzoeken en weghalen/ aanpassen.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
24 October 2007, 21:41
geestschrijver schreef:...geef me daarna even een half jaartje om het vertrouwen in de Volvo weer terug te krijgen. Een half jaar geleden is het nog niet, maar wel ruim drie maanden, dus ik denk dat we wel met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen stellen dat het alarmsysteem inderdaad de boosdoener was... (weten we het nog?) Dus... Peter Timmer, wat drink je van me? Of doneer ik het aankoopbedrag aan Volvolvo.nl? Jij mag het zeggen!
25 October 2007, 17:24
Doneer het maar aan Volvolvo, dan hebben we er allemaal wat aan
![]() Als we elkaar weer tegen komen, mag je mij een bak koffie trakteren op de goede afloop ;D Ik ben allang blij dat jij je vertrouwen in je auto weer terug hebt.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
25 October 2007, 21:41
geestschrijver schreef:geestschrijver schreef:...geef me daarna even een half jaartje om het vertrouwen in de Volvo weer terug te krijgen. Fijn voor je Rob dat je geen problemen meer hebt.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
25 October 2007, 22:26
Bert N schreef:Fijn voor je Rob dat je geen problemen meer hebt. O, maar ik heb problemen zat hoor. Alleen (vrijwel) niet met de Volvo... Goed, Peter, dan doen we het zo. Maar nu weet ik nog niet wat ik moet doneren. Flesje whisky ofzo? Enne... keep up the good work! |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|