Weinig tijd gehad om aan de Volvo te werken, gisteren nog wat tijd gevonden dus maar even benut.
Voorophanging is bijna klaar, alleen nog de PU bussen installeren en dan kan het volledig in elkaar.
Het spulleke in de rostschutz jaaaaaah!
![[Afbeelding: 20120710005032.jpg]](http://img853.imageshack.us/img853/2005/20120710005032.jpg)
Onderkant in de tectyl, bovenkant is hoogglans zwart zoals eerder te zien was
![[Afbeelding: 20120711183820.jpg]](http://img526.imageshack.us/img526/9417/20120711183820.jpg)
Achterste draagarm bevestiging ook behandeld..
![[Afbeelding: 20120711183856.jpg]](http://img850.imageshack.us/img850/7569/20120711183856.jpg)
..alsook de draagarmen zelf
![[Afbeelding: 20120711183709.jpg]](http://img171.imageshack.us/img171/4829/20120711183709.jpg)
Het begin is er
![[Afbeelding: 20120711183805.jpg]](http://img221.imageshack.us/img221/9185/20120711183805.jpg)
Close-upje
Nieuwe geventileerde klauwen, schijven en blokken heb ik liggen. De blokken zijn van Scandtech, is het te overwegen om over te stappen op "betere" blokken, zoals EBC Redstuff (
http://www.performance-parts.nl/index.ph...=1&lang=nl), vooral met het oog op het vermogen wat nogal is toegenomen tov de B19?
Remklauw upgrade zie ik niet zitten (RX7, S60R of iets dergelijks), omdat een goede remverdeling erg belangrijk is. Hier is meer over te lezen op Turbobricks. Heeft ook te maken met pistondiameter en onnodige kosten.