Berichten: 100
Topics: 17
Lid sinds: Apr 2005
en als je iets ruikt in de auto..
Dan je kachelkraan en leidingen controleren.
En als je dan zoals ik, daar een probleem hebt...
Dan kun je starten met het demonteren van de hele handel...
staan wel instructies hier op de site.
245 turbo uit 1983, 245GL uit 1992, ............DS3 uit 2011...
voorheen: 130 uit 1968
Berichten: 1.231
Topics: 33
Lid sinds: Jul 2006
TheSaint77 schreef:De rest daarboven gooit het systeem er namelijk uit.
BEHALVE als je koelvloeistofdop verrot is! die klep kan namelijk kapot bouwt je systeem teveel druk op
koelvloeistof lekkage is nooit goed
waarom zou dit een volvo 240 kwaal moeten zijn :-\ ??? alles is altijd de schuld van de vorige eigenaar die geen onderhoud heeft gepleegd ;D
Berichten: 53
Topics: 12
Lid sinds: Nov 2008
Morgen gaat die voor een beurt,
zou dan wel horen wat er aan de hand is!
hopelijk niks erg :o
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
242-turbo schreef:waarom zou dit een volvo 240 kwaal moeten zijn :-\ ??? alles is altijd de schuld van de vorige eigenaar die geen onderhoud heeft gepleegd ;D
Helemaal mee eens na zoveel jaren en kilometers rijplezier. Als zoiets vaak gebeurt in de eerste 4 jaar is het misschien wel een kwaal.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"