18 February 2012, 14:12
Eerst maar de carburateur monteren en starten met de oude bobine, denk. Dan kijken of die nog steeds uit gaat boven de honderd..
1 van de 6 boutjes waarmee de vlotterkamerdeksel aan het carburateurhuis vastzit was weg.. foto wordt lastig sinds ik de carb. nu niet bij de hand heb.
bij BCCP ga ik in de toekomst wel bestellen, maar bij Volvo Van Vliet in Leidschendam willen ze wel even helpen met speciaalgereedschap om de O-ring te vervangen. Als ik dat even mag afkijken kan ik ik het in de toekomst zelf doen dus daarom wacht ik even geduldig een paar dagen af.
Leuk om nu beter te begrijpen hoe carburatie werkt! In Zweden heb ik nog een auto staan die afgekeurd is op een CO van 9%; dat kan ik naar alle waarschijnlijkheid zelf oplossen nu als ik onderdelen bestel van BCCP.
1 van de 6 boutjes waarmee de vlotterkamerdeksel aan het carburateurhuis vastzit was weg.. foto wordt lastig sinds ik de carb. nu niet bij de hand heb.
bij BCCP ga ik in de toekomst wel bestellen, maar bij Volvo Van Vliet in Leidschendam willen ze wel even helpen met speciaalgereedschap om de O-ring te vervangen. Als ik dat even mag afkijken kan ik ik het in de toekomst zelf doen dus daarom wacht ik even geduldig een paar dagen af.
Leuk om nu beter te begrijpen hoe carburatie werkt! In Zweden heb ik nog een auto staan die afgekeurd is op een CO van 9%; dat kan ik naar alle waarschijnlijkheid zelf oplossen nu als ik onderdelen bestel van BCCP.