24 November 2015, 21:24
"De B20 bleef toen trouwens wel goed stationair lopen met een breukje erin. "
Dat was alleen op LPG!
Dat was alleen op LPG!
B 23 A met problemen. De Witte.
|
24 November 2015, 21:24
"De B20 bleef toen trouwens wel goed stationair lopen met een breukje erin. "
Dat was alleen op LPG!
24 November 2015, 21:26
Bobines zijn redelijk specifiek voor 1 bijbehorende ontsteking. Die van je 240 is ws een 9V exemplaar, die het wel doet op 12V maar minder lang (wordt te heet).
Hotspark heeft z'n eigen bobines volgens mij, Google eens wat rond.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
25 November 2015, 18:22
He he, hij doet het weer goed. Een andere bobine gemonteerd en de motor bleef lopen. Ook mee gereden, voelt wat vlotter aan met gasgeven. Een ieder bedankt, en zoals we vaak kunnen lezen heeft onze wandelende encyclopedie het weer eens bij het rechte eind.
Bedankt Marc. Ik kan trouwens niks ontdekken over een andere (speciale) bobine i.s.m. Hot spark.
945 GL 1993 en de V70 t6 uit 2011 Flamengo red.
Wat kan het leven lekker zijn in een Volvo.
25 November 2015, 21:23
Het internet is de encyclopedie, ik heb met een Volvo 66 wel eens zo'n bobine euvel gehad, vandaar. Hotspark heeft geen eigen bobine (ik dacht dat Flame thrower erbij hoorde, zelfde Mike it's amazing naamgeving) maar wel een lijst van aanbevelingen: http://www.hot-spark.com/Coil.htm
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|