6 December 2014, 14:42
Goedemiddag,
De amazon van een goede kennis wil niet meer starten.
Volgens haar is het ongeveer zo gegaan:
Tijdens rijden viel plots het vermogen weg, de motor bleef nog heel even draaien maar daar was het mee gezegd. Vervolgens stopte de motor ermee. (rijdend op LPG)
Ze is toen overgeschakeld op benzine en heeft geprobeerd te starten. Hij draaide wel even maar alleen met startknop ingedrukt.
Vervolgens start hij helemaal niet meer. Zojuist geprobeerd flink doorstarten, ook weer heel even (5 seconden) sloeg die aan maar alleen met startknop. Nu slaat hij helemaal niet meer aan helaas.
Ik heb de bougies schoongemaakt, waren niet echt vuil. Deze vonken wel.
Luchtfilter gecheckt, die is schoon (genoeg).
Ik zou verwachten iets met de brandstof toevoer, maar ik heb 0,0 ervaring met LPG en het feit dat hij afsloeg op LPG en op benzine nu niets gebeurt, twijfel ik daar toch iets aan.
Zijn er misschien wat handvatten of tips die bij de forumleden opkomen?
Waarvoor alvast dank! Groet, niels
De amazon van een goede kennis wil niet meer starten.
Volgens haar is het ongeveer zo gegaan:
Tijdens rijden viel plots het vermogen weg, de motor bleef nog heel even draaien maar daar was het mee gezegd. Vervolgens stopte de motor ermee. (rijdend op LPG)
Ze is toen overgeschakeld op benzine en heeft geprobeerd te starten. Hij draaide wel even maar alleen met startknop ingedrukt.
Vervolgens start hij helemaal niet meer. Zojuist geprobeerd flink doorstarten, ook weer heel even (5 seconden) sloeg die aan maar alleen met startknop. Nu slaat hij helemaal niet meer aan helaas.
Ik heb de bougies schoongemaakt, waren niet echt vuil. Deze vonken wel.
Luchtfilter gecheckt, die is schoon (genoeg).
Ik zou verwachten iets met de brandstof toevoer, maar ik heb 0,0 ervaring met LPG en het feit dat hij afsloeg op LPG en op benzine nu niets gebeurt, twijfel ik daar toch iets aan.
Zijn er misschien wat handvatten of tips die bij de forumleden opkomen?
Waarvoor alvast dank! Groet, niels