11 July 2011, 19:24
Nou had ik vandaag een open luchtfilter gehaald en deze ook op de luchtslang gemonteerd. Klinkt heerlijk. Niet overdreven ofzo. Dus ik denk even een eindje rijden om te zien of er ook nog iets veranderd is. (bij mn Ford Escort kreeg ik net iets meer koppel onderin de touren en werd wat zuiniger in verbruik). Ik rij van de oprit af en zie opeens het lampje van de lambda sonde branden... Althans het zelfde logo wat op het lambda sonde ding staat op de gril. Er zat een lange alu slang op het originele luchtfilter. Na alles weer te hebben terug gezet brandde het lampje ook niet meer....
Weet iemand hier een oplossing voor? Ik rij liever met origineel filter rond met lamda dan met open luchtfilter zonder lamba sonde.... het luchtfilter heb ik inmiddels al weer terug gebracht maar is zo weer opgehaald.
de 740 komt uit 1990 en heeft een 2.3 motor.
Weet iemand hier een oplossing voor? Ik rij liever met origineel filter rond met lamda dan met open luchtfilter zonder lamba sonde.... het luchtfilter heb ik inmiddels al weer terug gebracht maar is zo weer opgehaald.
de 740 komt uit 1990 en heeft een 2.3 motor.
Ford Escort 1.6 90pk - 1996 - verkocht aan sloop met maar 98.000 op de teller
Ford Orion Ghia 1.8 115pk - 1996 - total loss gekocht, opgeknapt, total los nadat de motorkap op de snelweg open ging. 78.000 op de teller
Volvo 740 2.3 116pk - 1990
Ford Orion Ghia 1.8 115pk - 1996 - total loss gekocht, opgeknapt, total los nadat de motorkap op de snelweg open ging. 78.000 op de teller
Volvo 740 2.3 116pk - 1990