Berichten: 2.475
Topics: 125
Lid sinds: Dec 2006
Jambon schreef:ach ja.. de moderne techniek hè... 8)
ik heb trouwens zo'n module-tje aan de deurcontacten gehangen zodat de binnenverlichting wat langer blijft branden, is denk ik alleen maar een condensatortje dat oplaadt zodra je d deur open hebt. Hoe langer de deur open, des te langer heb je licht als je de deur weer sluit.. bij slecht of koud weer werkt dat dus niet.. ander onderwerp..
Zelfs de 240 heeft het optioneel gehad....
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Berichten: 2.832
Topics: 52
Lid sinds: Sep 2008
Jambon schreef:ach ja.. de moderne techniek hè... 8)
ik heb trouwens zo'n module-tje aan de deurcontacten gehangen zodat de binnenverlichting wat langer blijft branden, is denk ik alleen maar een condensatortje dat oplaadt zodra je d deur open hebt. Hoe langer de deur open, des te langer heb je licht als je de deur weer sluit.. bij slecht of koud weer werkt dat dus niet.. ander onderwerp..
Bedoelde de koplampen eigenlijk
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Volvo 142 B23 schreef:Bedoelde de koplampen eigenlijk 
snap um.., komt op hetzelfde neer...
Berichten: 1.304
Topics: 54
Lid sinds: Apr 2007
Wat zeg je, Dennis?
Groeten van Frans
Berichten: 605
Topics: 78
Lid sinds: Nov 2008
Ik heb zo'n 'comfortmodule' nog ooit in mijn vorigeauto, een VW Passat uit 2004 gezet. Vond t super makkelijk op de highway. Ding koste niet de wereld,origineel VAG voor een tientje of vier zo uit mn hoofd. Die Passatwas ook een ouwerwetse hoor, zonder CANbus.
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
v700r schreef:Wat zeg je, Dennis?
He, wat?
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
DennisvdB schreef:He, wat?
..we gingen met je topic aan de haal..
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Ik begreep wat Frans bedoelde, daarom reageerde ik. Mij maakt het niet uit, wellicht kunnen anderen lering uit de discussie trekken.
Berichten: 954
Topics: 39
Lid sinds: Jan 2012
Gezien je motor, wat moet je uberhaupt met richtingaanwijzers? Lekker in de linker baan blijven hangen.
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Dat was ik ook van plan. Leasebakken opduwen. Bij geen gehoor gewoon via de vluchtstrook. Hihi.