Berichten: 6.729
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
haha +1.
Hoezo heb je eigenlijk die fan shroud gekocht, je hebt 'm helemaal aan bonken geknipt. Ik dacht dat je een 960 radiator had. De fan past met een paar parkertjes ook precies in de originele tunnel (als je genoeg ruimte hebt bij de waterpomp).
Berichten: 891
Topics: 39
Lid sinds: May 2010
PB240 schreef:Zit ik je ÃÃn na laatste post te lezen, denk ik mooi. Lees ik je laatste, denk ik 'oh jee hij heeft alles 2 keer gedaan'. Hihi kom ik erachter dat het aan het forum ligt, malle jongen ben je ook Denni.
Misschien mag je 1 van de 2 posts hebben. Hedde gij ook weer iets gedaan (k).
Berichten: 1.451
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2009
Dat steuntje wat je hebt gefabriceerd verdient wel credits. Vooral dat stukje fietsband :biggrin:
wel een vraagje. Had je niet beter een groter stuk rubber aan de carrosserie kunnen bouten en vervolgens het steuntje aan het rubber? Net als bij een uitlaat. Nu zit het rubber er alleen koud tussen en geeft het alsnog trillingen door. Wel minder dan zonder rubber natuurlijk.
PB240 schreef:Zit ik je ÃÃn na laatste post te lezen, denk ik mooi. Lees ik je laatste, denk ik 'oh jee hij heeft alles 2 keer gedaan'. Hihi kom ik erachter dat het aan het forum ligt, malle jongen ben je ook Denni.
flauw hoor :biggrin:
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
frox schreef:Dat steuntje wat je hebt gefabriceerd verdient wel credits. Vooral dat stukje fietsband :biggrin:
wel een vraagje. Had je niet beter een groter stuk rubber aan de carrosserie kunnen bouten en vervolgens het steuntje aan het rubber? Net als bij een uitlaat. Nu zit het rubber er alleen koud tussen en geeft het alsnog trillingen door. Wel minder dan zonder rubber natuurlijk.
Fietsband? Ik heb een stabi-bevestigingrubber van een Kever gebruikt.
Het rubber moet gemonteerd worden om trillingen op te vangen, en om wat te kunnen bewegen. Dit doet ie nu goed. Hetzelfde effect als wat jij voorstelt, alleen dan minder omslachtig haha.
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
DopdeDouwer schreef:haha +1.
Hoezo heb je eigenlijk die fan shroud gekocht, je hebt 'm helemaal aan bonken geknipt. Ik dacht dat je een 960 radiator had. De fan past met een paar parkertjes ook precies in de originele tunnel (als je genoeg ruimte hebt bij de waterpomp).
Zo wordt de lucht goed geleid. Plus dat anders de fan niet past want dan komt ie tegen de radiator aan. Ik heb een 240 Blackstone radiator.
Berichten: 478
Topics: 5
Lid sinds: Mar 2008
19 March 2013, 21:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 March 2013, 21:37 door flip_21.)
760 | Groen | Snel
Berichten: 478
Topics: 5
Lid sinds: Mar 2008
Zou je die oliekoeler niet hoger plaatsen? Zo is de kans op een steen door t ding wel groter
En waar haal je de tijd vandaan haha, goed bezig!
760 | Groen | Snel
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
19 March 2013, 21:37
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 March 2013, 21:40 door DennisvdB.)
Hoger kan niet, daar zijn de originele leidingen te kort voor. Bij mijn Kever zit de koeler bij het achterwiel, en deze is nog onbeschadigd dus ik verwacht geen gekke dingen eigenlijk.
Edit; misschien geeft de foto een vertekend beeld, maar de oliekoeler komt niet onder de spoiler vandaan.
Berichten: 6.729
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
En hij zit relatief veilig achter die dikke voorspoiler.
Berichten: 478
Topics: 5
Lid sinds: Mar 2008
19 March 2013, 21:39
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19 March 2013, 21:41 door flip_21.)
DennisvdB schreef:Hoger kan niet, daar zijn de originele leidingen te kort voor. Bij mijn Kever zit de koeler bij het achterwiel, en deze is nog onbeschadigd dus ik verwacht geen gekke dingen eigenlijk.
Ik verwacht ook niet gauw problemen idd, en met al die meters zie jij dat meteen
En wat is er nu met dat forum, dat flipt helemaal. Wil je een snelle reactie plaatsen, gaat t gelijk door naar geavanceerd... niet bepaald geavanceerd denk ik zo..
760 | Groen | Snel