16 March 2013, 20:56
In Sverige? Hendig.
De Blauwe
|
16 March 2013, 21:29
Dan zou ik ook graag een keer shotgøn meerijden!
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
16 March 2013, 21:33
![]() Maar dat wordt een mooi wagentje, zeg maar wanneer er plek is voor de 760
760 | Groen | Snel
17 March 2013, 20:01
DennisvdB schreef:Shøtgøn. Als ie klaar is dan is daar een mogelijkheid toe. Nice!
Volvo 142S - 1973
Felix
17 March 2013, 22:16
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 March 2013, 23:19 door DennisvdB.)
Goed, bij deze wil ik even iedereen die dit project heeft bekeken (en desnoods volgt) enorm bedanken voor de interesse. Ik zie dat ik vandaag de 100.000 views ben gepasseerd!
![]() Het doet me werkelijk deugd. Is toch wel motiverend voor me haha. Helaas gisteren en vandaag niets kunnen doen want ik moest werken, maar morgen ga ik er weer tegenaan! edit: nog steeds geen "sticky topic" trouwens haha. Dakentochnieee!
17 March 2013, 23:22
Hoi Dennis.
17 March 2013, 23:35
Knap schone nagels nog, ondanks al dat gesleutel.
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412 1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412 1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
18 March 2013, 08:48
Hey Dennis,
Ik volg je topic aandacht op de achtergrond, mijn complimenten voor je werk !!! maar ik blijf me 1 ding steeds verbazen...............hoe krijg je toch alles zo mooi schoon en er uitziend als nieuw ? Misschien een idee voor een "sticky topic".....hoe het beste schoonmaken / reinigen van onderdelen ? Verder blijf ik je topic volgen, en ben erg benieuwd naar je eerste proefrit. Ga zo door !
19 March 2013, 19:40
De oliekoeler moest een plaatsje krijgen, dus dan maar weer wat fabriceren. Het geheel moet in de rubbers hangen want trillingen vindt zo'n koeler niet fijn, gaat ie van scheuren. Dus....
![]() Weer een beugeltje in elkaar gelast. De andere kant kon ik het originele ophangpunt van gebruiken. ![]() Probleem was dat de carrosserie-parker meer pastte door het rubber van de beugel. Was te kort. En ik geloof niet dat die makkelijk verkrijgbaar zijn. Dussch... ![]() Haha. Werkt goed! Voor de zekerheid een winddeflector gemonteerd zodat ie goed koele lucht pakt. ![]() De aandrijfassen voor de zekerheid ook een kleurtje gegeven, hammerite grijs. ![]() Daarna de E-fan. 940 koelkap aangepast zodat het past op een 240 radiator. ![]() Is daarna nog behandeld (samen met de fan) met Poorboys Trim Restorer dus dat ziet er weer helemaal als nieuw uit. Zoals het hoort. Verder alvast kabels gelegd voor de meters en bijbehorende verlichting aan te sluiten, maar daar ga ik zo weer verder mee.
19 March 2013, 20:05
Zit ik je ÃÃn na laatste post te lezen, denk ik mooi. Lees ik je laatste, denk ik 'oh jee hij heeft alles 2 keer gedaan'. Hihi kom ik erachter dat het aan het forum ligt, malle jongen ben je ook Denni.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|