17 July 2012, 09:51
Dat is dezelfde methode als die van Kaasie.
De Blauwe
|
17 July 2012, 09:51
Dat is dezelfde methode als die van Kaasie.
17 July 2012, 09:57
Zou best kunnen, ik heb er een PDF van. Kan de link zo ff niet vinden. PDF mailen?
17 July 2012, 10:00
17 July 2012, 12:38
Hans bedankt, niet helemaal hetzelfde als de methode van Kaassie destijds, maar foto's doen het altijd goed natuurlijk.
17 July 2012, 17:37
Yellow240 schreef:Geweldig spul hè dat Iron-X. Die bussen die je bedoelt zijn dat die die tussen je achteras en draagarmen zitten? Daar hebben ik en Raymond bij de mijne ook nog ruzie mee gehad. K*tdingen, dat zijn het!..niet vergeten dat het nw exemplaar helaas ook nog een verkeerde maatvoering had..!
Vandaag weinig gedaan door werk en wat dingen regelen, maar aan 1 kant van de remmen al klaar.
De naaf dus schoongemaakt ![]() [IMG]img256.imageshack.us/img256/9411/20120717121739.jpg[/IMG] ![]() Het begin is er ![]() En klaar. Nog even de velg proefmonteren, maar de spacer moet gebruikt worden (heb ik gelukkig al). ![]() Ik ga eerst de stalen velgen weer monteren, aangezien de achterbanden van de Azev's vervangen moeten worden, want deze happen in de spatbordrand. Dus ook de spatbordrand achter moet omgerold worden.
17 July 2012, 19:39
Jij pakt et echt lekker aan... Word een pracht wagentje zo.
17 July 2012, 21:01
frox schreef:Wat een pr0n! RSI cam (R-sport International) en Nuke verstelbaar nokkenastandwiel komen er nog aan ![]() ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|