28 October 2012, 00:01
Ben ik met je eens, ziet er leuk uit maar bij storingen is het minder fijn. Ik ga meer voor het subtiel wegwerken haha.
De Blauwe
|
28 October 2012, 00:01
Ben ik met je eens, ziet er leuk uit maar bij storingen is het minder fijn. Ik ga meer voor het subtiel wegwerken haha.
28 October 2012, 13:14
Jw240 schreef:klinkt goed. alle kabels wegwerken vind ik zelf echt niets. is er eens een relais stuk of je moet iets meten kun je weer ver gaan graven naar een kabel. het is maar net welke look je wil creeren, het kan ook erg mooi zijn met de kabels weggewerkt.Ik heb de kabelboom voor de 242 uit de mantel gehaald om te kijken welke kabel waar voor dient. Eigenlijk stelt het dan niks meer voor. Je grootlichtrelais kun je gemakkelijk ergens onder het dashboard kwijt. Verder zijn het dan allemaal lange lengtes met connectoren. Wegwerken van kabels kan dus wel mooi/praktisch zijn, maar dan moet je het wel goed doen.
28 October 2012, 20:05
Citaat:want grijs kon ik voor een goede prijs bij Conrad niet vinden. Rick donkers voor al uw draad-kabels-stekkers-isolatie-krimpkous-opengesneden slang- etc-benodigdheden. ![]()
28 October 2012, 20:09
Hrrrp doet het niet in de link
![]()
28 October 2012, 20:12
Deze wel:[URL="http://www.rdae.nl/index.php"]
http://www.rdae.nl/index.php[/URL] wereld van verschil met het conrad-spul ![]()
28 October 2012, 20:13
DennisvdB schreef:Heb je ze bij de dealer besteld? Welke grade heb je eigenlijk gebruikt, voor vliegwiel en drukgroep allebei de zwaarste? (12 nogwat?). Vliegwiel gewoon Volvo bouten (zwarte zeskant bouten klasse 12.9). Voor de drukgroep inbus klasse 12.9. Lengte zelf even meten, want dat weet ik niet meer (het was M8)
760 | Groen | Snel
28 October 2012, 20:24
Rob schreef:Deze wel:[URL="http://www.rdae.nl/index.php"] Alleen zwart dus daar schiet ik niks mee op helaas..
31 October 2012, 19:57
Zo, het vliegwiel en de drukgroep zitten op z'n plaats. Nu beetje bezig met de laatste dingen voor de montage van de M90.
Koppelingpedaal aangepast (hevel verdraaien, pedaaltje zelf wat naar onderen omdat de hevel in zijn geheel een paar cm naar boven gaat door de hydraulische koppeling). ![]() Een van de stangen voor de versnellingspook ook 10cm ingekort: ![]() De bovenste van aluminium moet nog vastgelast worden, er was alleen Mig voorradig. Verder nog een mooi nokkenastandwieltje gehaald bij EuropeanTuning: ![]() Ook een motortje voor het aandrijven van mijn kilometerteller aangeschaft via Huke Basart. Niet goedkoop maar het leek me de beste oplossing. Ook een goede momentsleutel gekocht van Stahlwille want die heb ik toch vaker nodig dan gedacht. Verder, zeikerd als ik ben, alvast begonnen met het opknappen van de elektrische benzinepomp en toebehoren. Pomp ligt nu uit elkaar, maar hier alvast een foto van hoe het eruit zag. Resultaat volgt later haha. ![]()
31 October 2012, 20:00
ik denk, als dennis een momentsleutel koopt, koop ik er ook maar een!
245L VAN
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|