17 November 2011, 23:15
En de Buchka Wasted Spark mod is ook weer binnen. Ruben, nogmaals bedankt!
De Blauwe
|
17 November 2011, 23:15
En de Buchka Wasted Spark mod is ook weer binnen. Ruben, nogmaals bedankt!
18 November 2011, 09:22
DennisvdB schreef:Ook begonnen met de cilinderkop schoon te maken, deze zat vol met olie en ietwat smurrie-achtige olie. Misschien dat ik hem nog wegbreng om te laten nakijken en afpersen (en misschien een heel klein beetje vlakken). Is dit aan te raden? JA!
Groeten van Frans
2 December 2011, 20:09
Hoeveel mm vlakken is wenselijk ongeveer?
Ben woensdag terug gekomen van mijn vakantie in Dubai/Oman/Abu Dhabi, was zeer de moeite waard. Volvo's zie je daar echt heel zelden. Porsche, Ferrari en AMG's alsof het Golfjes zijn. Geweldig! Nu weer met goede moed verder aan het project, heb vandaag weer een pakketje uit the good ol' US of A gekregen, een oliekoeler-setup met leidingen. Ik kon wel de originele warmtewisselaar gebruiken, maar dit is toch iets beter en veiliger. En het kostte niet veel gelukkig haha.
5 December 2011, 19:24
Goed nieuws, de 244 gaat niet worden gebruikt als winterauto. Heb vandaag van een vriend van me een '85 Ford Fiesta overgenomen voor een paar euro. Hij heeft er een trip mee gemaakt naar de Balkan, zonder problemen. Nu start ie wat moeilijk en een heel klein beetje stotteren, maar heb hier al wat dingen voor aangeschaft. Hij vertrekt morgen weer naar Canada dus hij moest er vanaf. Geen roest, alleen wat vliegroest door steenslag maar dat boeit niet voor een winterbeater!
![]() Dikke 1.1 !!!1!one Maar goed, nu kan de B19 dus uit de 244 gehaald worden, en ben ik hopelijk wel op tijd klaar voor de Elandrun '12 ![]()
5 December 2011, 21:25
LEKKER.
Wil je nog een powerfilter kopen?? dik geluid in zo'n 1,1 of niet?
245L VAN
5 December 2011, 22:41
dat lastige starten moet je zoeken in het automatische choke gedeelte, krijgen ze allemaal last van..
5 December 2011, 23:07
Gelukkig zit er een handchoke op Jambon
![]() Sebastiaan, powerfilter heeft het ding niet nodig haha. POWER ZAT!!!
6 December 2011, 11:40
Lol, gisteren met die natte sneeuw hier wel ja!
De Kever gaat vandaag als het goed is de zolder op, in de loods. Hoog en droog. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|