Topics: 289
jammer dat je geen grotere hebt gekozen, kost je wat laag zo.. en om ze nog wat te helpen had je er nog een "behuizing" van bitumen matjes achter kunnen maken zodat ze ook niet naar de deur kunnen lekken.. Ãn.. eigenlijk hadden ze niet op het staal moeten zitten zodat eea niet mee kan resoneren, dus in de deurpanelen..
Topics: 56
miss jezelf maar een paar 'nwe' deurpanelen kadeau doen, dan kan je de originele kapjes ook weer moteren, want dit ziet er wel erg goedkoop after market jaren '80 uit
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 9
Geeft niet, de auto is uit '76 dus dat kan wel kloppen!
Jambon schreef:jammer dat je geen grotere hebt gekozen, kost je wat laag zo.. en om ze nog wat te helpen had je er nog een "behuizing" van bitumen matjes achter kunnen maken zodat ze ook niet naar de deur kunnen lekken.. Ãn.. eigenlijk hadden ze niet op het staal moeten zitten zodat eea niet mee kan resoneren, dus in de deurpanelen..
Ik weet niet of jij het goed kan zien op de foto's (zijn groot genoeg, daar niet van), maar van alles wat je voorstelt is geen ruimte. En de boxen zelf zitten niet op het staal, die "zweven" erboven. Het minste geringste wat je achter de speaker zou willen plaatsen, kom je tegen de ruit aan als je deze naar beneden wil draaien. En een grotere maat speaker past niet, want dan kom je met de bevestigingsbeugels helemaal verkeerd uit.
Topics: 60
Of je hebt gewoon zulke kapjes:
Topics: 289
daar is tegenwoordig ook een antwoord op, de draad welke in de spoel wordt gebruikt wordt afgeplat zodat er in minder ruimte evenveel windingen mogelijk zijn en dus minder inbouwdiepte nodig is. De (after-)market heeft daar op ingespeelt omdat er ook nieuwe auto's zijn die tà weinig ruimte voor iets leuks hebben..
en ja, helaas hebben de 140/240 deuren zónder e-raambediening geen plek voor afstandringen ivm de slinger.. beetje jammer..
Topics: 56
ff de armpjes inkorten 0:-), jij denkt toch in uitdagingen ipv problemen Raimond
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Ach ja, er komt een goed geluid uit, dus ik vind het voorlopig prima. Andere deurkaarten kan altijd nog, aangezien ik ook nog kaartenbakken heb liggen, die hier niet oppassen. Maar dat heeft nu geen prioriteit.
Gisteren de 90+ goed schoongemaakt en in de hittebestendige verf. Ook de carterpan van binnen en buiten goed schoongeschuurd, klaar voor een laklaagje.
En heb zojuist van Volvo Eindhoven/Hans Siewers van dit forum een hele nette chromen zijspiegel mogen ontvangen. Hans, nogmaals bedankt!
Vandaag de carterpan gespoten, zelfde kleur als het blok. Ook begonnen met de cilinderkop schoon te maken, deze zat vol met olie en ietwat smurrie-achtige olie. Misschien dat ik hem nog wegbreng om te laten nakijken en afpersen (en misschien een heel klein beetje vlakken). Is dit aan te raden?
Ook weer iets leuks binnen gekregen, en wel mijn nieuwe AFR meter, de AEM Uego.