26 October 2011, 22:01
Ik zag het ja, maar hij verkoopt Innovate Motorsports, net hetgene waar ik veel slechte verhalen over lees. Zou zowieso via eBay gaan bestellen door de dollar
.

De Blauwe
|
26 October 2011, 22:01
Ik zag het ja, maar hij verkoopt Innovate Motorsports, net hetgene waar ik veel slechte verhalen over lees. Zou zowieso via eBay gaan bestellen door de dollar
![]()
26 October 2011, 22:07
14point7.com
Maar dan heb je niet zo'n fancy metertje...
760 | Groen | Snel
26 October 2011, 22:09
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26 October 2011, 22:32 door Dopski.)
Ik zal ff een linkje opzoeken van een apparaatje waar ik naar op zoek was (een strak en goedkoop ding, zonder blingbling-wijzerplaat-unit). Had die tip van flip21, misschien dat hij de url sneller weet terug vinden.
Damn you're fast Flip ![]() @Dennis, mocht je die willen kopen wil ik misschien wel meedoen om verzendkosten te splitten. http://14point7.com/SLC-DIY-2.php http://14point7.com/Accessories.php
26 October 2011, 23:01
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26 October 2011, 23:08 door DennisvdB.)
Filip, waarom heb je de SLC verkozen boven bv. een AEM, als ik vragen mag?
27 October 2011, 01:26
DennisvdB schreef:B19 loopt weer als een zonnetje, er was een vriesplug in de kop aan het lekken. Kop eraf, vriesplug gefixed, en meteen een nieuwe koppakkingset met meerdere pakkingen erbij besteld bij de Volvo dealer. nei precies ja!
28 October 2011, 21:53
De toerenteller zit er sinds gisteren ook in. Ook een Haynes manual binnen gekregen want ik heb nog genoeg te leren over deze wagen haha. Setje browntops worden verstuurd vanuit the US of A.
30 October 2011, 21:30
Ok mooi.
30 October 2011, 21:38
Weetzelluhf
30 October 2011, 23:18
DennisvdB schreef:De toerenteller zit er sinds gisteren ook in. Ook een Haynes manual binnen gekregen want ik heb nog genoeg te leren over deze wagen haha. Setje browntops worden verstuurd vanuit the US of A.Ja die liggen hier ook nog een setje. Slimpie.
31 October 2011, 18:17
Vandaag maar eens wat gedaan aan het blokkie. Bij Dirk een slagmoersleutel gehaald voor de moer van de onderste poulie los te krijgen. Daarna kon ook de cilinderkop verwijderd worden.
![]() De cilinderkop ziet er echt nog goed uit, ook de zuigers en cilinderwanden waren in goede staat. ![]() En ook nog maar even voor de zekerheid nagekeken of het daadwerkelijk een blok met zuigerkoeling is, maar ook dat klopt gelukkig! ![]() Ben het blok nu schoon aan het schuren met een staalborstel op een boormachine, maar ik zou hem graag echt goed schoon willen krijgen. Kan er namelijk niet overal goed bij. Nu dacht ik aan de niet alledaagse stoomcleaner die ik heb in de loods. Maar ik neem aan dat dat niet zo goed is voor de krukas en dergelijken? Of kan het weinig kwaad als er eenheel klein beetje water bij komt? |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|