Topics: 9
Sjors en Nicky, het is inderdaad een automatenvliegwiel. Kan me nog herinneren dat je het vertelde toen ik het blok op kwam halen, Sjors. Wel makkelijk dit vliegwiel, gewoon gebruiken voor extra fast revs! Haha.
Nog een foto van de VX3 nokkenas, heb hem maar eens uitgepakt.
En van zo'n blok komen weer veel onderdelen af, dus heb er maar alvast een kast bijgepakt om alles mooi in te stashen!
Het blok hangt in zijn standaard, dus nu kan het echte werk eindelijk beginnen...
Topics: 289
is de "morse otoo" ook van jullie..?
Inspector Morse reed in een Mark II, dit is een S-type (slagje groter en luxer, vooral te herkennen aan de velgen met doppen ipv spaakwielen op de MKII). Is inderdaad in ons bezit.
Topics: 289
ja dat kan ik aan't plaatje niet zien.. zwager van me had er 2 en een Daimler uitvoering (Ãn een XJ coupÃ..!), die dingen koste destijds geen drol..
Er is ook geen drol aan
Hoe wijzig je eigenlijk de topicnaam? Dat ging bij het oude forum toch iets makkelijker..
Topics: 26
DennisvdB schreef:Hoe wijzig je eigenlijk de topicnaam? Dat ging bij het oude forum toch iets makkelijker..
Klik op wijzig bericht en vervolgens op geavanceerd. Je kunt dan de titel ook wijzigen.
Topics: 54
DennisvdB schreef:Inspector Morse reed in een Mark II, dit is een S-type (slagje groter en luxer, vooral te herkennen aan de velgen met doppen ipv spaakwielen op de MKII). Is inderdaad in ons bezit.
Van de velgen met doppen zou ik niet uitgaan maar de uitsnede van de 'wheel arch' in het achterspatbord is een betere herkenning.
Groeten van Frans
v700r schreef:Van de velgen met doppen zou ik niet uitgaan maar de uitsnede van de 'wheel arch' in het achterspatbord is een betere herkenning.
Inderdaad, dat is ook 1 van de kenmerken.
roger2401990 schreef:Klik op wijzig bericht en vervolgens op geavanceerd. Je kunt dan de titel ook wijzigen.
Hmm vreemd, ik kan enkel de titel van het eerste bericht veranderen maar niet van het topic.