Topics: 6
Die plakkerige kit was waarschijnlijk om het lek te dichten, wat dus niet gelukt is! Ik heb het er ook op zitten. Van dat spul waar je ook onder water mee kan kitten voor op je bitumen dak :-)
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2
Topics: 289
Topics: 9
In ieder geval kit wat niet uithard.
Heb bij Scandcar ook nog gereviseerde klauwen voor de voorkant aangeschaft, van massieve schijven naar geventileerde. Wel zo veilig natuurlijk!
De ruitlijst had gelukkig weinig tot geen roestschade door de metalen klemmetjes, gelukkig. Heb voor de zekerheid maar wel 3 lagen Brunox aangebracht. Morgen een laklaag eroverheen en dan kan de ruit er dinsdag ingezet worden.
Ben vandaag ook naar de VKB gegaan, nog een 3" luchtmassameter gescoord, en nog wat prulletjes (2 oliefilters, setje 8mm bougiekabels en verchroomde wielmoeren). Morgen weer verder in de loods!
17 October 2011, 14:55
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 October 2011, 14:58 door DennisvdB.)
De eerste laklaag voor de ruitlijst is aangebracht, verder bezig geweest met het spuiten van mijn Kevervelgen in een fresh kleurtje.
In de tussentijd van het drogen ook maar begonnen aan het B230FT blok.
Fotootje van de reviseerde klauwen, klemmetjes voor sierlijst, stofhoes voor de M46 en een versnellingsbakrubber
De 3" luchtmassameter en de 8mm bougiekabels
Teh enginz
En toen moest ie in een motorstandaard, maar geen takel in de buurt.... Maar no problemo aqui!
Vraagje, het vliegwiel wat hier vanaf kwam, is erg licht. Is dit standaard zo of is hier al wat van afgedraaid? Zal er wel een foto van maken straks.
Topics: 60
Ziet er allemaal netjes uit Dennis! Heb je Scandcar nog gebeld voor die korting?
Neuh, ik denk niet dat dat veel uit zal halen. Zou zelf ook niet akkoord gaan als ik in hun schoenen zou staan. Kwestie van pech hebben, al zou het hen sieren dat ze het me dinsdag hadden vermeld (zoals ik gisteren ook zei).
Topics: 34
Das een bekend blokkie,...
Volgens mij zat er een vliegwiel van een automaat op, toch ?
Topics: 60
DennisvdB schreef:Neuh, ik denk niet dat dat veel uit zal halen. Zou zelf ook niet akkoord gaan als ik in hun schoenen zou staan. Kwestie van pech hebben, al zou het hen sieren dat ze het me dinsdag hadden vermeld (zoals ik gisteren ook zei).
Niet geschoten is altijd mis.. Kleine moeite om te proberen toch?
Topics: 21
dan is het een vliegwiel van een automaat, dit omdat de koppelomvormer zwaar is. Je moet nu ergens een
vliegwiel zien te scoren van een 240 LH 2.4