Topics: 9
Storingen via dat kastje uitlezen gaat om 1 of andere manier niet. Relais is niet kapot want met het relais van Nicky is er geen verschil.
Heb jij al wel je toerenteller en check-engine lampje aangesloten?
Topics: 39
Zit het bij jou precies hetzelfde als bij "de blauwe automaat"? Ook al geprobeerd om rechtstreeks kabels te trekken vanaf de accu?
Benzinepomp is niet het probleem, hij zet de injectoren niet open. Krukassensor is het ook niet want die geeft 160 Ohm aan, wat de normale waarde is. Pin-out 5 en 13 op ECU geven andere waardes aan dan het zou moeten zijn bij cranken. Rechtstreeks massa op de inlaat geeft ook niet het gewenste effect (injectoren horen geschakeld te worden van 12V naar massa, maar blijven 12V).
Dus ik ga het op m'n gemak afbouwen. Geen Elandrun dit jaar. Met de Blauwe dan. Ik denk wel dat ik aanwezig zal zijn, maar dan op een andere manier. Roder..
Topics: 39
DennisvdB schreef:Geen Elandrun dit jaar.
Balen, zo hard voor gewerkt. Maar het klinkt inderdaad als een hoofdpijngeval. Alles uitzoeken en nameten. Tijdrovend. Succes!
Topics: 60
Sund jung! Zo hard gewerkt en dan door zoiets niet verder kunnen. Aan de andere kant: de Nürburgringmeet haal je vast wel en dan kan je Ãcht laten zien wat dat ding in huis heeft! Rondje shotgøn met de gele zondag kan natuurlijk ook nog.
Topics: 18
5 April 2013, 15:05
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 April 2013, 15:09 door Sebastiaan!.)
Yellow240 schreef:Rondje shotgøn met de gele zondag kan natuurlijk ook nog.
Ja want dat ding trekt klinkers uit de stoep
245L VAN
Topics: 18
Neen, maar ik wel

xxx
245L VAN
Ik kijk nog even wat ik doe. Er zijn wat afhakers, dus ik ga wellicht zondag gewoon sleutelen. Zo niet, dan kom ik met een ander stuiterbakske met 6-cilinder K-jet boxer.
Sebastiaan! schreef:Neen, maar ik wel
xxx
Ik heb toch niet voor niets zo'n sportief luchtfilter gekocht natuurlijk hihi