25 May 2011, 09:41
Ik heb dit vanaf het moment dat hij bij ons op de oprit stond een gruwelijk bak gevonden en hij wordt nou helemaal vet, dat kan ik je vertellen. Harde, onverprutste, originele auto met straks wat nette details.
De Blauwe
|
25 May 2011, 09:41
Ik heb dit vanaf het moment dat hij bij ons op de oprit stond een gruwelijk bak gevonden en hij wordt nou helemaal vet, dat kan ik je vertellen. Harde, onverprutste, originele auto met straks wat nette details.
25 May 2011, 10:02
Drk schreef:plaatje 244 met AZEVHÃ hij is binnen, zal je eindelijk ff bellen ![]()
25 May 2011, 10:47
Sjieke friemel!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
25 May 2011, 11:11
Drk schreef:Ik heb dit vanaf het moment dat hij bij ons op de oprit stond een gruwelijk bak gevonden en hij wordt nou helemaal vet, dat kan ik je vertellen. Harde, onverprutste, originele auto met straks wat nette details. En zo'n lekker kleurtje ook! Hoe lang heeft je pa er eigenlijk in gereden Dirk?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
25 May 2011, 11:14
Dat weet ik niet precies. Geen jaar, hooguit 2000 kilometer. Hij kocht hem zonder APK van Dennis (SuperD hier). Vervolgens heeft ie hem goed gemaakt en geruild tegen de Mercedes van Dennis. Hier heeft hij intussen wel spijt van (haha).
25 May 2011, 11:53
Drk schreef:Dat weet ik niet precies. Geen jaar, hooguit 2000 kilometer. Hij kocht hem zonder APK van Dennis (SuperD hier). Vervolgens heeft ie hem goed gemaakt en geruild tegen de Mercedes van Dennis. Hier heeft hij intussen wel spijt van (haha). Ach, nu wordt er tenminste een vette bak van gemaakt! ;D
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
25 May 2011, 19:04
Dirk, bedankt voor de foto en de hulp gisteren.
De velgen zitten er nog niet onder aangezien ik eerst de B19 fatsoenlijk maak, zodat ik weer een daily heb. Het turboblok ga ik op mijn gemak opbouwen, alles netjes en precies zodat het ook de moeite waard wordt. Heb een motorstandaard gekocht zodat ik er makkelijker aan kan werken. Als het blok inbouwklaar is, en weinig aanpassingen hoef te doen, ga ik hem switchen met de B19. Dan moet de Kever het wel blijven doen ;D (en geen zout op de weg). De Azev's zijn wel netjes, ook de doppen gelukkig, alleen misschien dat ik ze zonder doppen ga monteren. Dan moet ik wel de velgen opknappen, want het gedeelte wat de dop afdekt is een beetje beschadigd. Ik las op Turbobricks een manier om velgkrassen te "plamuren"; opvullen met speciale plamuur, dan afschuren en vervolgens de wielen spuiten. Weet er iemand wat voor goedje dit is, en hoe het heet op de Nederlandse markt?
25 May 2011, 19:14
Waarschijnlijk hadden ze het over Bondo. Dat is volgens mij een soort vloeibaar metaal o.i.d.
Ik zou alleen die ruimtes achter de doppen een keer schuren en spuiten. De rest gewoon afplakken. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|