Topics: 39
DennisvdB schreef:Ik hoef ze ook niet perse nieuw. Goed gebruikt is ook een goede optie. Daarom zoek ik eigenlijk naar gebruikte Koni Rood.
Ik heb een tweedehands setje Koni rood rondom op de goede gok gekocht, zaten samen verpakt met een set Turbo/GLT veren.
De auto heeft al een gruwelijke wegligging (vind ik, maar kan ook komen door de 18") en ligt al redelijk laag.
Beetje vertrouwen in de verkoper hebben is alles denk ik...
Edit: Ohja Dennis, kom op. Maak er iets moois van, maar houd hem klassiek. Ik blijf het een gruwelijke auto vinden.
Topics: 24
Drk schreef:Ik heb een tweedehands setje Koni rood rondom op de goede gok gekocht, zaten samen verpakt met een set Turbo/GLT veren.
De auto heeft al een gruwelijke wegligging (vind ik, maar kan ook komen door de 18") en ligt al redelijk laag.
Edit: Ohja Dennis, kom op. Maak er iets moois van, maar houd hem klassiek. Ik blijf het een gruwelijke auto vinden.
Het zou je maar gezegd worden.....
ik blijf het een gruwelijke auto vinden ;D
Volvo 244 DL 1974
Topics: 21
gei het weer goeie handel gedreven mee oeu frikandel.
Topics: 9
Drk schreef:Ik heb een tweedehands setje Koni rood rondom op de goede gok gekocht, zaten samen verpakt met een set Turbo/GLT veren.
Haha, "houd hem klassiek". Moet jij wat van zeggen
Velgen ben ik nog niet over uit, dit vind ik ook wel iets hebben. Zou achter desnoods wel iets breder mogen. Wil zowieso stuggere dempers, en de 242GT lip komt er ook op. Verder is het qua uiterlijke aanpassingen dan wel gedaan.
Topics: 16
Erg mooi ding inderdaad!
De GT-lip wordt die carrosseriekleur of zwart? Een lip of spoilertje is in ieder geval wel een must op een 240, ogen ze meteen veer stoerder. Ik vind het er altijd een beetje gek uitzien zonder.
Ook erg stoere kever trouwens! ;D lekker laag 8)
Topics: 9
De GT-lip. Tja, ik vond het wel een vet idee om dit een gruwelijk contrasterende kleur te geven. A la Dirk, met de 245 en de wit met bedrupte frontlip en kleppendeksel. Ik wou het eigenlijk fluorgeel doen ;D, ook het kleppendeksel. Ik weet dat de OG boys alhier dit niet kunnen waarderen, maar daar heb ik ook niet een Volvo voor aangeschaft. Ik houd niet van stock.
edit: En de kever is inderdaad laag! Ik raak regelmatig met de vooras de grond, en ook de demper moet er aan geloven..
Topics: 18
Jij non stock lover, maar alstumblieeeef geen fluorgeel haha
Heb je een pm gedaan over een te sexy setje wielen.
maakt m voor de gein paars ofzo,
245L VAN
Topics: 60
Roze met een Hello Kitty er op
En overigens, er rijden genoeg originele 240's rond. Dan mogen er best een paar opvallen ;D
Dat roze is dan een beetje te....
245L VAN