4 December 2012, 21:08
ik heb nog zo'n remvloeistofpotje liggen in NL
245L VAN
De Blauwe
|
4 December 2012, 21:50
Komt niks van in..
4 December 2012, 22:46
Is gewoon een potje van een 7/9 serie toch?
5 December 2012, 00:16
Sebastiaan! schreef:ik heb nog zo'n remvloeistofpotje liggen in NL Sebastiaan, je broer kennende vis ik achter het net.
5 December 2012, 21:09
En pakjes avond is nog maar net begonnen! Ik ben benieuwd waar de goedheiligman nog meer mee komt dan. Dit ziet er wel flashy uit.
Volvo 142S - 1973
Felix
5 December 2012, 21:12
Helaas, dit was niet uit de zak van Sinterklaas maar uit m'n eigen broekzak.
10 December 2012, 13:50
Ik heb Volvolvo al een tijdje niet meer gechecked, maar ik vind nog steeds dat je keurig bezig bent hoor. Knap zeg. Jij verdient een stickertje in je schriftje.
10 December 2012, 17:38
Was bezig met de remleidingen, helaas passen die krengen niet want de stalen leidingen op m'n auto hebben dezelfde fitting als de Goodridge leidingen. Erg fijn. Heb APP gemaild maar nog geen reactie.
Dan maar de versnellingsbaksteun verstevigd. Ging goed voor de eerste keer lassen. ![]() Daarna de versnellingsbak eronderuit om te kijken hoe het zat met de positie van het vliegwiel. Had bij montage niet opgelet hoe ie erop moest, maar blijkbaar moet het vlakke triggergedeelte uitkomen in het gat van de startmotor als cil. 1 op TDC staat. Dit was niet het geval. Voor de zekerheid ook gekeken of de krukaspoelie goed gemonteerd zat, helaas na veel kracht zetten floepte ie los met dit als resultaat...: ![]() Fijn dat gietijzer... Ben nu aan het kijken of het weer dezelfde wordt of een blauw geanodiseerde alu versie uit Sverige.
10 December 2012, 17:49
Fijn dat gietijzer...
Ben nu aan het kijken of het weer dezelfde wordt of een blauw geanodiseerde alu versie uit Sverige. ...onder het mom van :"gelukkig dat het stuk is"....
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|