Topics: 42
DennisvdB schreef:![[Afbeelding: 20120422163133.jpg]](http://img826.imageshack.us/img826/9527/20120422163133.jpg)
Helaas, dit paneel van een nieuwer type past helaas niet in een oud type. Waar bij deze aan de bovenkant de vouw zit (tussen 2 boutgaten in) verschilt het met een ouder type, dus er blijft een kier. Dus heb ik maar mijn originele ter hande genomen, gat voor de kabelboom afgetekend en wat gaten geboord. Daarna lekker gevijld, gat is nu mooi 54mm dus precies zoals bij het nieuwer type. Kaal gemaakt, en de primer staat al weer te drogen. Vnv lakken, en dan morgen maar de 2K blanke lak haha.
dennis, kan ik dit stukje blik weer even terug lenen, dan kan ik ook precies de maat op die van mij uittekenen en uitslijpen. Dan kan ook ik mijn oude plaat behouden, maar wel met het nieuwe type kabelboom er door heen.
Topics: 9
Dat kan, geen probleem. Wanneer zijn jullie aan de slag?
Topics: 42
niet aanstaande maandagavond, maar ws de maandagavond daarop.
Topics: 54
Is dát het antwoord?
Groeten van Frans
Ik dacht dat er stond "waar ga je dat laten doen" haha. Nee, ik heb nog een VDO turbodrukmeter, daar wil ik ook dezelfde stijl aanhouden. En vragen of ie ook zoiets kan maken voor mijn AFR meter..
Tijdje niets gedaan aan de Blauwe. Weinig tijd gehad, en had ik tijd dan was ik weer bezig met een andere auto haha. Nu moet ie toch maar eens afgemaakt worden, dus weer vol goede moed aan de slag. Nu komt ook het leukste van heel de build, het opbouwen!
Eerst alles maar eens sorteren, wat een rotwerk (ook gesorteerd per merk van de bouten

)
Verschil tussen oud en nieuw spruitstuk:
Verder de kop vastgezet, en Dirk was alvast begonnen met de motorruimte.
De Turbobricks/Volvolvo Nurburgring meeting zal de Blauwe wel niet halen, maar ik neem een waardige vervanger mee haha.
Topics: 16
Ah het fijnere werk is begonnen!
Dennis is een freak!
Groeten van Frans