6 March 2012, 22:17
dan is ie meteen goed strak afgesteld!!
De Blauwe
|
6 March 2012, 22:17
dan is ie meteen goed strak afgesteld!!
6 March 2012, 23:32
v-band flens daar op lassen is wel een leuke uitdaging :-D
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
7 March 2012, 08:38
Dat is een mooi ritje Geijsteren
![]()
13 March 2012, 19:20
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13 March 2012, 19:23 door DennisvdB.)
Vanmorgen naar Maastricht om een oud type interieur op te halen. Voorstoel uit de FiestaFiesta gehaald. No need for the 245/Estate/Touring etc.!
![]() De voorstoelen zien er heel goed uit, geen beschadigingen in het stof en skai (enkel een poetsbeurtje nodig). De achterbank heb ik erbij genomen voor de stof als reserve. De huidige stoelen laat ik nog even zitten totdat ik klaar ben met het sleutelen, daarna mogen ze weg. Helaas matchen de stoelen niet met de stof/skai achterbank doordat het zitvlak volledig van stof is, maar wellicht dat ik nog ooit een andere achterbank tegenkom (of voorstoelen haha). ![]() Verder had ik bij Skandix ook nog 2 kofferklep zuigers gekocht, aangezien de huidige versleten waren. Er stond <79 op de site, dus daar ging ik maar van uit dat ze zouden passen. Helaas was dat niet zo. De bovenkant klopte, maar de onderkant heeft schroefdraad ipv een nokje. Ook zat er verschil tussen de huidige in mijn Blauwe en de zuigers in de Blauwe van Dirk. Dus dan maar wat knutselen haha. ![]() Het stukje aluminium afgezagen van de oude, aangezien ik dit nodig had om de zuiger te laten scharnieren. Kofferklep blijft nu weer omhoog, dus eind goed al goed. Heb verder de pas aangebrachte tectyl laag maar weer verwijderd, aangezien ik er niet tevreden over was. Hier komt weer een andere bitumenlaag overheen.
13 March 2012, 21:45
Ik geloof 27 p stuk via Skandix
15 March 2012, 00:16
Gisteren dus de tectyl laag weer verwijderd. Alles weer vetvrij gemaakt, en vanavond maar eens een pot bitumen erbij gepakt. Dat gaf tenminste het gewenste resultaat: geen plakkerige dunne laag, maar een goeie harde laag. Ik laat het nu nog even drogen, misschien dat ik er dan nog een keer over ga.
![]() Verder ook een ander stuk plaatwerk van bitumen ontdoen, aangezien deze gespoten worden. Met thinner, een scherp mesje en een platte schroevendraaier kom je een heel eind, maar wat een rotwerk haha. ![]()
15 March 2012, 09:21
Gaat de onderkant ook nog in de kleur van de auto, Dennis?
Groeten van Frans
15 March 2012, 11:50
Hoe ga je die stoelen schoonmaken Dennis? Wel eens van de Extractor gehoord? Blijkt ontzettend goed te werken.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90 |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|