Topics: 9
DopdeDouwer schreef:Ze lijken hetzelfde, behalve dan de lengte, ook 10AN.
Ik heb gisteren toch de originele pijp weer gepakt en pasgemaakt. De flexibele wil ik als backup gebruiken.
ps die speakertjes hadden we ook mee op wintersport, komt inderdaad een beste bak herrie uit. (gelukkig was het huisje vrijstaand).
Ik gok zo dat jouw leiding ook veel te lang is voor de mijne, slang alleen was toch al 50 cm? Ik kom hooguit 5 a 6 cm te kort.
Topics: 74
DennisvdB schreef:Brabus
Vandaag weer 2 dingen binnen die ik via Ebay kocht.
![[Afbeelding: 20120210200713.jpg]](http://img62.imageshack.us/img62/2000/20120210200713.jpg)
De Mitsubishi Powerstage met aparte toerenteller uitgang voor m'n WastedSpark, en een olieretourleiding.
De koppeling op deze leiding is 1/2" NPT, maar het gat in mijn blok zelf is ongeveer 25mm. Is dit standaard, of is dit ooit verbreed? Weet niet of er ook een koppeling bestaat van 1" NPT met tap, anders moet ik iets anders zien te regelen.
Dus je hebt een koppelstuk nodig van 1" naar een 1/2" of -8 AN size? Is een 45 graden elbow dan wat misschien?
http://www.anplumbing.com/Adapters/Steel-13.html
Wat is precies het ut van die verstelbare panhardstang trouwens? Ziet er leuk uit allemaal iniedergeval. Ben zelf ook nog steeds met een niet zo nette, maar wel keiharde 244 Turbo bezig dus wie weet heb ik straks ook weer wat staan. Kan niet wachten om weer verder te hobbyen als ik dit zo zie
He LJ, ik kan het volgende doen. Wil ik de fitting tappen in het blok, dan heb ik een adapter nodig van 1" naar 1/2", en dan een 10AN elbow geloof ik. Ik kan het ook monteren met de originele rubber, dan heb ik enkel een elbow nodig en kan er gewoon 1/2" in het blok. Moet ik nog even uitzoeken.
Een verstelbare panhardstang is voor het uitlijnen van je achteras bij verlaging. Nu is het zo dat achterwielen niet gecentreerd onder de auto zitten, dus steken aan ene kant een beetje uit. Met het verstelbare stuk kun je dit uitlijnen.
Is je blok al helemaal klaar?
Op die fiets, heb wel eens in een auto gereden (de garage in en uit) waar die stang niet op zat en dat rijd heel bijzonder haha

.
Blok is nog lang niet klaar. Wel vanmiddag het gestraalde motorspul bij Hans opgehaald dus ik kan eindelijk weer wat verder, morgen ff de boel met blanke lak spuiten. En dat gat van die retour houd de boel een beetje op. En oh ja, ik heb ook nog geen auto

. Maar komt vast allemaal goed

.
Topics: 39
Hij zit er altijd onder, maar niet verstelbaar.
Ja weet ik, hij was er af omdat ie stoek was dus dan ff kijken hoe dat rijd he
Topics: 289
18 February 2012, 14:28
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 February 2012, 14:30 door Jambon.)
als je vantevoren iets tegen zeeziekte slikt kun je er prima mee leven..
(hmm, dat zou dus betekenen als je een Panhardstang in je koffer meezeult, je nooit meer pillen hoeft te slikken op zeereisjes, dat moet op de lange duur goedkoper zijn..!)
Vandaag zijn 2 hele mooie vliegwielen binnengekomen. Billet, van TTV, voor het gebruik van een 850R koppeling. Ik zal morgen wel eens een fotootje schieten.
Topics: 5
Topics: 12