30 January 2012, 19:30
Fag
De Blauwe
|
30 January 2012, 19:30
Fag
30 January 2012, 19:37
Goei vet
3 February 2012, 21:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 February 2012, 21:38 door DennisvdB.)
Duurt even voordat deze lak droogt (minstens 2 dagen), maar dan heb je ook wat. Moet hem eigenlijk nog wel een uurtje afbakken op 100 graden, maar daar zullen ze hier thuis niet blij mee zijn. Heb het 'FAG" vet gebruikt voor de gepolijste Volvo-letters, zodat het niet hecht. Goeie tip van Dirk, beter dan afplakken!
![]() Verder gistermorgen via Ebay een vonkversterker gewonnen met bieden, komt van een Dodge Stealth/Mitsubishi 3000GT af. Mitsubishi J723T, met een aparte socket voor de toerenteller. Aangezien ik geen reguliere vonkversterker en verdeler heb ivm meteen conversie naar Wasted Spark, heb ik dus ook geen toerenteller uitgang zoals het origineel is. Nu is dit een makkelijke oplossing. Moet ik alleen nog een mooie 2x2 DIS-bobine scoren voor niet al te veel geld, maar dat blijkt nog niet zo makkelijk. Misschien eens naar wat sloopbedrijven...
3 February 2012, 21:42
Er zit een japannersloop in Heeze, wie weet hebben ze wat voor je
3 February 2012, 21:48
Bedankt voor de tip Hans.
Verder ben ik benieuwd naar welke code mijn M90 heeft, of ik nu wel of niet de versterkte 3-de versnelling heb. Normaliter zou er een stickertje op moeten zitten, helaas ontbreekt deze. Heb wel op de bak de volgende code gevonden, maar met google kwam er niets uit. Is het wel de code waar ik naar moet zoeken? ![]() Iemand misschien die me verder kan helpen?
3 February 2012, 21:50
DennisvdB schreef:niet verkeerd zo te zien, ik heb het op een dashboard gebruikt, 1e poging ging niet echt lekker ondanks 30 graden buiten..
3 February 2012, 21:52
Dat is alleen maar de nummer van de steun. Ik weet niet waar er verder nog nummers op staan, anders misschien gaan tellen? Dan weet je alvast welk type het is.
Staan er geen datum/jaar in het gietsel ergens? En verder zou ik niet bang zijn, die 3e versnelling gaat niet stuk als je normaal doet (met schakelen).
760 | Groen | Snel
3 February 2012, 22:09
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 February 2012, 22:11 door DennisvdB.)
He Jambon, dit is ook niet de goede verf daarvoor denk ik. Krimpverf, hittebestendig tot 127 graden dacht ik, van VHT.
Philip, wat betreft de 3de versnelling, ik ben me er van bewust dat je de bak rustig moet schakelen en zelf laten synchroniseren. Maar aangezien de bak nu niet gemonteerd is, en de modificatie ietwat makkelijker uit te voeren is, leek het me misschien wel iets om te doen, mits het nodig is natuurlijk. Kan evt ook nog een ander tijdstip na wat testritten, als blijkt dat de 3de versnelling niet helemaal jofel is.
3 February 2012, 23:08
Stralen en poedercoaten van een kleppendeksel kost ook niet veel, retestrak en blijft zeker zitten.
Alleen afplakken vd letters wordt wat moeilijker (kan wel geloof ik) ![]() ![]() ![]()
3 February 2012, 23:17
kleppendeksel topic?!?:wink:
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|